Technologia Wiadomości branżowe Wiercimy

Urodziny pod znakiem szóstki

Urodziny pod znakiem szóstki
Po sześciu latach obecności na rynku mBank ma już ponad 1,2 mln Klientów i jest najpopularniejszym bankiem wśród Internatów. Z okazji szóstej rocznicy powstania, mBank przygotował atrakcyjną lokatę urodzinową, specjalne promocje oraz konkurs dla Klientów. W ciągu sześciu lat, mKlienci założyli 1,7 mln rachunków, a zgromadzone przez nich depozyty sięgają obecnie 4,6 mld zł. Dziękując Klientom za ich lojalność i zaufanie, mBank proponuje:sześciomiesięczną lokatę o stałym oprocentowaniu 3,9%,promocyjne warunki KREDYTU gotówkowego,nocne zakupy w salonach EMPiK,urodzinowy konkurs wiedzy o mBanku.Sześciomiesięczna lokata o stałym oprocentowaniu 3,9 % to propozycja dla tych, którzy chcą dobrze zainwestować pieniądze bez ryzyka. Oferta może również zainteresować inwestorów, którzy będą w tym czasie realizować swoje zyski z inwestycji giełdowych i funduszowych za rok 2006. Lokata będzie dostępna od 27 listopada do 10 grudnia br.Osoby, które potrzebują w krótkim

Po sześciu latach obecności na rynku mBank ma już ponad 1,2 mln Klientów i jest najpopularniejszym bankiem wśród Internatów. Z okazji szóstej rocznicy powstania, mBank przygotował atrakcyjną lokatę urodzinową, specjalne promocje oraz konkurs dla Klientów.

W ciągu sześciu lat, mKlienci założyli 1,7 mln rachunków, a zgromadzone przez nich depozyty sięgają obecnie 4,6 mld zł. Dziękując Klientom za ich lojalność i zaufanie, mBank proponuje:

  • sześciomiesięczną lokatę o stałym oprocentowaniu 3,9%,
  • promocyjne warunki KREDYTU gotówkowego,
  • nocne zakupy w salonach EMPiK,
  • urodzinowy konkurs wiedzy o mBanku.

Sześciomiesięczna lokata o stałym oprocentowaniu 3,9 % to propozycja dla tych, którzy chcą dobrze zainwestować pieniądze bez ryzyka. Oferta może również zainteresować inwestorów, którzy będą w tym czasie realizować swoje zyski z inwestycji giełdowych i funduszowych za rok 2006. Lokata będzie dostępna od 27 listopada do 10 grudnia br.

Osoby, które potrzebują w krótkim czasie gotówki na dowolny cel, mogą skorzystać z KREDYTU gotówkowego na 6-lecie mBanku. Wszyscy, którzy złożą wniosek do 26 listopada br., otrzymają kredyt na preferencyjnych warunkach – oprocentowanie
od 13,5 %, a prowizja od 1 %.

Posiadaczy kart mBanku jubilat zaprasza na zakupy w salonach EMPiK. 27 listopada br., od momentu zamknięcia sklepów, aż do północy, tylko mKlienci będą mogli skorzystać ze specjalnych promocji. Dodatkowo przewidziano wiele niespodzianek dla wszystkich, którzy przybędą na te wyjątkowe zakupy.

Na stronach mBanku na Klientów czeka dobra zabawa i rywalizacja o mBankowe nagrody. Szóstkowy diabełek z serwisu urodzinowego prowadzi Uczestnika zabawy przez 11 pytań dotyczących mBanku. Pytania podzielone zostały na trzy grupy, według poziomów trudności – im trudniejszy zestaw, tym więcej punktów do zdobycia. Uczestnik rejestruje się i może brać udział w konkursie dowolną liczbę razy. Wszystkie punkty zdobyte w kolejnych sesjach sumują się. Grać można do 27 listopada do godz. 12.00. Zwycięzcy otrzymają mBankowe gadżety, w tym kubki z limitowanej, urodzinowej serii.

A to już wiesz?  Czy grafit stanie się najpopularniejszym izolatorem termicznym?

mBank, jako lider innowacyjności, cieszy się dużym zaufaniem Klientów. Najnowsze badania przeprowadzone przez System Badań Internetowych oraz Instytut CEM pokazują, że mBank jest najczęściej wybieranym przez Internatów bankiem – aż 32% użytkowników stron www posiada swoje konto w mBanku. Jak donosi również Gazeta Prawna (GP, 20.11.2006), mKlienci należą do grupy lojalnych i zadowolonych użytkowników usług bankowych i nie zamierzają zmieniać banku.

Średnio miesięcznie stronę mBanku odwiedza przeszło 1 mln osób. W październiku liczba odsłon wzrosła o 10% i wielkość ta dynamicznie wzrasta. Szacuje się, że w listopadzie odnotowanych zostanie ponad 1,5 mln wejść do serwisu informacyjnego mBanku.

mBank to instytucja finansowa dla ludzi korzystających z najnowocześniejszych technologii na co dzień, akceptujących nowatorskie rozwiązania jako skuteczny i wygodny sposób komunikowania się z instytucją finansową. Dążeniem mBanku jest stworzenie otwartej platformy finansowej, w ramach której Klient będzie mógł, poza skorzystaniem z oferty usług bankowych, swobodnie porównywać i wybierać najkorzystniejsze propozycje między innymi inwestycyjne i ubezpieczeniowe.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy