Od początku funkcjonowania najważniejszym celem mBanku jest zaspokajanie potrzeb i spełnianie oczekiwań Klientów. Dzięki temu mBank zyskał opinię banku przyjaznego, wygodnego i innego niż wszystkie, który wychodzi naprzeciw Klienta.
Przez cały rok mBank umożliwia swoim Klientom korzystanie z szerokiej oferty akcji promocyjnych.
Dla Studenta i Doktoranta: do 20 listopada br. trwa promocja mBank Euro<26, polegająca na obniżeniu cen kart w trzech wariantach:
- Karta bez ubezpieczenia NNW 0 PLN (standardowo: 35 zł)
- Karta z ubezpieczeniem NNW POLSKA 13 PLN (standardowo: 49 zł)
- Karta z ubezpieczeniem NNW WORLD 26 PLN (standardowo: 58 zł)
Dla Lojalnych Klientów: Do końca stycznia 2006 roku Klienci korzystający z produktów lub usług mBanku przynajmniej od 6 miesięcy mogą otrzymać kartę kredytową VISA Electron lub VISA Classic bez opłaty za jej wydanie.
Dla Budowniczych: Do końca stycznia 2006 roku osoby występujące o mPLAN hipoteczny mogą otrzymać bezpłatną kartę kredytową Visa Classic lub Visa Gold.
Dodatkowo mBank wprowadził specjalna ofertę na zakup nieruchomości oraz cele budowlane. W ramach promocji trwającej do końca grudnia br, osoby składające wnioski o kredyt z przeznaczeniem na budowę domu lub zakup mieszkania otrzymają preferencyjne warunki:
mPLAN w CHF
- 2,75% ? kredyt od 150 tys. zł
- 2,95% ? kredyt poniżej 150 tys. zł
mPLAN w PLN
- 6,05% – kredyt od 150 tys. zł
- 6,65% – kredyt poniżej 150 tys. zł
Dla Fanów Sportów Zimowych: Klienci dokonujący transakcji dowolną kartą mBanku mają szansę wziąć udział w losowaniu wyjazdu na Zimowe Igrzyska Olimpijskie Turyn 2006.
Aby wziąć udział w losowaniu, należy pomiędzy 1 października a 15 stycznia dokonać transakcji dowolną kartą mBanku. Nagrodami w konkursie są wycieczki na Igrzyska do Turynu, telewizory plazmowe oraz zestawy firmy Kodak.
Dla Inwestorów: Do końca października trwa promocja ?Notowania onlie za darmo? w ramach, której Klienci korzystający z usługi eMAKLER (niezależnie od obrotów) nie poniosą kosztów za dostęp do notowań ciągłych.
eMAKLER to nowa, innowacyjna usługa, która umożliwia Klientom mBanku łatwy dostęp do szerokiej gamy akcji, obligacji i innych papierów wartościowych notowanych na Warszawskiej GPW. Przez trzy miesiące z usługi eMAKLER skorzystało prawie 10 000 osób.
Dla Podróżników: W ramach kolejnej edycji programu mRabatki Klienci dokonujący płatności przelewem lub kartą mBanku otrzymają 15% rabatu na wszystkie wyjazdy turystyczne z najnowszego katalogu Rainbow Tours, z wyjątkiem wycieczek do krajów egzotycznych, które objęte są rabatem w wysokości 12%. Program potrwa do końca października br.
Dla Przedsiębiorców: W ramach promocji ?Visa Business ? z myślą o twojej firmie? mBank oferuje swoim Klientom kartę Visa Business Electron bez opłat. Każdy, kto do końca listopada br. złoży wniosek o kartę Visa Business Electron, przez następny rok (do 30 listopada 2006 r.) nie poniesie miesięcznych kosztów korzystania z karty. Promocja obejmuje zarówno nowych, jak i dotychczasowych Klientów ? posiadaczy mBIZNES konta.
Dla Kierowców: Do 31 grudnia br. właściciele wszystkich modeli samochodów Opel i Skoda, którzy wykupią polisę, otrzymają 20% rabat. Cena ubezpieczeń pozostałych modeli samochodów jest o 10% niższa w porównaniu do standardowej oferty Compensa.
Dla Miłośników Internetu: Do końca listopada br. trwa promocja ?eKARTA tańsza o 40%?, która polega na obniżeniu opłaty za wydanie eKARTY z 25 zł do 15 zł.
Dodatkowo trwają promocje stworzone wspólnie z partnerami mSZOPU. Platforma powstała z myślą o Klientach mBanku, dla których Internet stanowi naturalne środowisko dokonywania transakcji finansowych oraz korzystania z szerokiej gamy produktów i usług na specjalnych warunkach. W chwili obecnej mogą oni skorzystać z:
- 5% rabatu na wszystkie zakupy w księgarni internetowej Inbook.pl,
- 60% rabatu na zegarki firmy Reebok – promocja trwa do wyczerpania zapasów sklepu,
- stałego 3% rabatu na wszystkie odtwarzacze w sklepie internetowym mp3player.pl,
- 10% rabatu na zakupy wiązanek i zniczy w kwiaciarni internetowej Euroflorist.
Klienci mBanku cenią sobie wysoką jakość obsługi, szybkość działania i ciągłe dostosowywanie się banku do ich potrzeb. Z usług mBanku korzystają osoby wyedukowane bankowo, rozumiejące mechanizmy decydujące o atrakcyjności oferty oraz potrafiący efektywnie zarządzać swoimi pieniędzmi ? podkreśla Joanna Chlebna odpowiedzialna za programy lojalnościowe w mBanku.