Wiercimy

Studenci stawiają na bezpieczne życie

ING Życie laureatem plebiscytu Studencki Produkt Roku® 2010. Firma drugi raz z rzędu została wybrana najlepszym ubezpieczycielem oferującym polisy na życie. Studencki Produkt Roku® magazynu „?dlaczego” to plebiscyt, w ramach którego wyłaniane są najlepsze produkty oraz usługi skierowane do młodych ludzi. Jest to prestiżowe wyróżnienie, zwłaszcza że studenci sami zgłaszają ulubione marki, głosują na nie, a następnie przyznają im statuetki. W tegorocznej edycji konkursu, po raz kolejny zwycięzcą w kategorii „Studenckie Bezpieczeństwo” zostało ING Życie, za najlepsze ubezpieczenie na życie.„Studenci to szczególnie dla nas ważna grupa. Cieszy nas, że drugi raz z rzędu doceniła ona naszą markę oraz oferowane produkty. Potwierdza to także fakt, że coraz więcej młodych ludzi poszerza swoją wiedzę w zakresie ubezpieczeń oraz finansów osobistych. Nowe pokolenie jest bardziej świadome tego, jak bardzo ważne jest planowanie oraz zabezpieczanie swojej przyszłości. Może to świadczyć o odpowiedzialności, ale także o potrzebie bezpieczeństwa, jakie daje ubezpieczanie” – tłumaczy Anna Grzelońska, dyrektor ds.

ING Życie laureatem plebiscytu Studencki Produkt Roku® 2010. Firma drugi raz z rzędu została wybrana najlepszym ubezpieczycielem oferującym polisy na życie.

Studencki Produkt Roku® magazynu „?dlaczego” to plebiscyt, w ramach którego wyłaniane są najlepsze produkty oraz usługi skierowane do młodych ludzi. Jest to prestiżowe wyróżnienie, zwłaszcza że studenci sami zgłaszają ulubione marki, głosują na nie, a następnie przyznają im statuetki. W tegorocznej edycji konkursu, po raz kolejny zwycięzcą w kategorii „Studenckie Bezpieczeństwo” zostało ING Życie, za najlepsze ubezpieczenie na życie.

„Studenci to szczególnie dla nas ważna grupa. Cieszy nas, że drugi raz z rzędu doceniła ona naszą markę oraz oferowane produkty. Potwierdza to także fakt, że coraz więcej młodych ludzi poszerza swoją wiedzę w zakresie ubezpieczeń oraz finansów osobistych. Nowe pokolenie jest bardziej świadome tego, jak bardzo ważne jest planowanie oraz zabezpieczanie swojej przyszłości. Może to świadczyć o odpowiedzialności, ale także o potrzebie bezpieczeństwa, jakie daje ubezpieczanie” – tłumaczy Anna Grzelońska, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i zarządzania produktami w ING Życie.

Jubileuszowa 10. edycja konkursu składała się z dwóch etapów. W pierwszym studenci zgłaszali swoje typy w 25. kategoriach produktowych. Marki, które uzyskały najwięcej głosów, przeszły do drugiego etapu konkursu, w którym studenci mogli zagłosować w ramach każdej kategorii na jedną, ich zdaniem najlepszą markę. Głosowanie na ulubione produkty odbywało się poprzez ankiety zamieszczane w magazynie „?dlaczego”, a także za pośrednictwem strony internetowej pisma.

Źródło ING Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Nowy oddział korporacyjny ING w Rzeszowie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy