Jakie pomysły na działalność w sieci mają młodzi przedsiębiorcy? Czy ich projekty mają szansę na rynkowy sukces? Jaką opinię na temat nowych startupów mają eksperci? Już w środę rusza inicjatywa ?Startupy na dywaniku?. Eksperci na twórcach młodych firm nie pozostawią suchej nitki.
<
p>Od tego tygodnia cyklicznie na portalu MamBiznes.pl prezentowane będą recenzje ekspertów na temat nowych projektów internetowych pojawiających się na polskim rynku. Przedstawiciele kilku polskich funduszy inwestujących w startupy oceniać będą początkujące e-biznesy pod względem najważniejszych czynników decydujących o sukcesie.
Eksperci przeanalizują każdy pomysł na działalność w sieci. Ocenie poddane zostanie wykonanie projektu zarówno od strony technologicznej, jak i wizerunkowej. Prześwietlony zostanie również model biznesowy, który założyli pomysłodawcy danego serwisu. Nie zabraknie też analizy szans na rynkowy sukces oraz porad dla twórców poszczególnych e-biznesów.
?Startupy widziane oczami specjalistów to pierwsza tego typu inicjatywa w Polsce. Portalowi MamBiznes.pl do współpracy udało się zaprosić osoby, które mają ogromne doświadczenie w inwestycjach w Internecie. Opinie ekspertów będą cennym źródłem wiedzy zarówno dla ocenianych projektów, jak również osób, które dopiero myślą nad własnym e-biznesem? mówi Grzegorz Marynowicz z portalu MamBiznes.pl. ?Na pierwszy ogień pójdą takie projekty jak: Skrybot.pl, Tivix.pl, Snapki.pl, Gdzieparkowac.pl oraz Prosponder.pl.?
W loży ekspertów zasiądą:
- Marek Rusiecki, członek zarządu funduszu zalążkowego Xevin Investments
Jarosław Obara, Prezes Zarządu inkubatora technologicznego Ventures Hub
Stanisław Tomczak, Menedżer inwestycyjny funduszu zalążkowego SpeedUp Group
Stanisław Rogoziński, Manager Inwestycyjny inkubatora technologicznego Trynity Adventure
Zbigniew Krzewiński, twórca firmy CoWinners pomagającej firmom w fazie start-up
Wojciech Przyłęcki, Prezes Zarządu inkubatora projektów technologicznych InQbe
<P > Pierwsze recenzje już w środę na portalu MamBiznes.pl
Bankier.pl S.A., obecny na rynku od 2000 r., jest liderem na polskim rynku internetowych firm mediowych koncentrujących się na sektorze finansów. Spółka czerpie przychody ze sprzedaży powierzchni reklamowej oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Bankier.pl oferuje produkty i usługi blisko 50 renomowanych instytucji finansowych, które poprzez kanały dystrybucji portalu dostępne są dla ponad 7 milionów osób miesięcznie. W skład Grupy Bankier.pl wchodzą portale i serwisy zaliczane do czołówki witryn w swoich kategoriach tematycznych: Bankier.pl, Twoja-Firma.pl, PIT.pl, VAT.pl, OsobyPrawne.pl, PRNews.pl, MamBiznes.pl i Mojeauto.pl.
<P >Grupa Bankier.pl przyciąga coraz większą liczbę użytkowników, głównie osób zainteresowanych tematyką finansowo-biznesową. W marcu 2010 roku ich liczba wyniosła 2,8 miliona, a łączna liczba odsłon przez nich wygenerowanych 55 milionów.