Wiercimy

SMS-owy newsletter o mediach

Największy polski serwis poświęcony mediom, reklamie, internetowi i telekomunikacji, wprowadza z dniem 17 grudnia 2003 roku nową usługę - "SMS-owy newsletter o mediach". Każdy, kto wyśle sms-a o treści WMEDIA na numer 7943*, dostanie 30 wiadomości (1 wiadomość na 1 dzień) przygotowanych przez zespół portalu Wirtualnemedia.pl. - Od dawna od naszych czytelników otrzymywaliśmy sygnały, że istnieje zapotrzebowanie na tego typu usługę. Dlatego właśnie we współpracy z firmą Phonesat uruchamiamy "SMS-owy newsletter o mediach" - mówi Marcin Szumichora, redaktor naczelny portalu Wirtualnemedia.pl. Każdy, kto zdecyduje się zamówić nową usługę serwisu Wirtualnemedia.pl, codziennie rano tuż po 8.00 otrzyma najważniejsze informacje ze świata mediów wprost na swój telefon komórkowy. Wirtualnemedia.pl to obecnie największy polski portal tematyczny, który miesięcznie odwiedza ponad 60 tys. osób**. Wraz z coraz lepszymi wynikami oglądalności rośnie liczna osób czytających codzienny mailowy newsletter portalu Wirtualnemedia.pl. Na początku grudnia została przekroczona magiczna bariera 10 tysięcy czytelników, którzy

Największy polski serwis poświęcony mediom, reklamie, internetowi i telekomunikacji, wprowadza z dniem 17 grudnia 2003 roku nową usługę – „SMS-owy newsletter o mediach”. Każdy, kto wyśle sms-a o treści WMEDIA na numer 7943*, dostanie 30 wiadomości (1 wiadomość na 1 dzień) przygotowanych przez zespół portalu Wirtualnemedia.pl.

 

Od dawna od naszych czytelników otrzymywaliśmy sygnały, że istnieje zapotrzebowanie na tego typu usługę. Dlatego właśnie we współpracy z firmą Phonesat uruchamiamy „SMS-owy newsletter o mediach” – mówi Marcin Szumichora, redaktor naczelny portalu Wirtualnemedia.pl.

 

Każdy, kto zdecyduje się zamówić nową usługę serwisu Wirtualnemedia.pl, codziennie rano tuż po 8.00 otrzyma najważniejsze informacje ze świata mediów wprost na swój telefon komórkowy.

 

Wirtualnemedia.pl to obecnie największy polski portal tematyczny, który miesięcznie odwiedza ponad 60 tys. osób**. Wraz z coraz lepszymi wynikami oglądalności rośnie liczna osób czytających codzienny mailowy newsletter portalu Wirtualnemedia.pl. Na początku grudnia została przekroczona magiczna bariera 10 tysięcy czytelników, którzy codziennie do godziny 7 rano otrzymują przegląd wszystkich newsów przygotowanych przez zespół Wirtualnemedia.pl.

 

Jak wynika ze specjalistycznego badania „Prawdziwy Profil”, mężczyźni stanowią 62% czytelników Wirtualnemedia.pl. Ponad 54% użytkowników ma wyższe wykształcenie (lub niepełne wyższe) a 83,33% mieści się w przedziale wiekowym 15-44. Osoby odwiedzające Wirtualnemedia.pl mieszkają w dużych miastach (ponad 62%), a głównie wykonywane zawody to: specjalista z wyższym wykształceniem – 18,9%, student – 11,3%, dyrektor lub kierownik – 9%, wolny zawód – 6,86%, prywatny przedsiębiorca – 4,52%, pracownik administracyjno-biurowy – 12,54%, pracownik usług i handlu – 5,93%.

 

Wirtualnemedia.pl to jedyny w polskiej sieci tak kompleksowy serwis poświęcony tematyce mediów. Codziennie aktualizowane wiadomości i kalendarium najważniejszych wydarzeń na polskim rynku mediów pozwalają na bieżące śledzić wszystko to, co najistotniejsze a co dotyczy telewizji, radia, prasy, internetu i reklamy.

A to już wiesz?  Święta z rodziną wyjdą nastolatkom na zdrowie

* – koszta sms-a – 9 zł netto<br>

** – gemiusTraffic Personal, listopad 2003r.

Źródło Wirtualnemedia.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy