Intuicyjna nawigacja, poradnikowy charakter informacji o ofercie oraz łatwy kontakt z przedstawicielami WARTY odpowiedzialnymi za poszczególne linie biznesowe – to główne zalety nowej strony korporacyjnej WARTY.
<
p>
Na nowej stronie www.warta.pl sposób prezentacji informacji jest dostosowany do potrzeb i poszukiwań klientów. W sekcji „Warto wiedzieć” internauta znajdzie wiele praktycznych, przedstawionych w przyjazny i przejrzysty sposób informacji, które pozwolą mu pogłębić wiedzę o WARCIE i jej produktach, a także zgłębić tajniki zawiłej wiedzy o ubezpieczeniach. Potrzebę zawarcia ubezpieczenia na życie czy wypadkowego uświadamiają cztery symulatory, pokazujące m.in. wysokość renty z ZUS czy przyszłej emerytury.
Prezentacja produktów jest dostosowana do ich specyfiki. Inaczej opisane i pokazane są ubezpieczenia dla klientów indywidualnych, a inaczej dla firm czy oferowane w ramach współpracy WARTY z bankami. W każdym przypadku podkreślane są główne korzyści płynące z zwarcia ubezpieczenia w WARCIE. Szczegóły oferty dla klientów indywidualnych są wyjaśnione w przystępnej formie pytań i odpowiedzi.
Do potrzeb klientów został też odpowiednio dopasowany sposób kontaktu. Klienci indywidualni mogą skorzystać z wyszukiwarki agentów, ale mogą znaleźć najbliższą placówkę. Klienci korporacyjni znajdą kontakt do osób odpowiedzialnych za dany segment działalności np. sprzedaż ubezpieczeń grupowych na życie, doradztwo przy ubezpieczeniach korporacyjnych czy do ekspertów od ubezpieczeń morskich i lotniczych.
Klienci, którzy chcą zgłosić w WARCIE szkodę, znajdą wiele praktycznych porad w rozbudowanej sekcji likwidacyjnej. Dowiedzą się tu jak przygotować się do rozmowy z operatorem Centrum Alarmowego WARTY aby sprawnie zgłosić szkodę, a tym samym szybciej uzyskać odszkodowanie.