Love Your Look ? to tytuł kampanii zainicjowanej przez firmę Mentor, producenta najwyższej jakości implantów piersi[1]. Akcja ma na celu wsparcie kobiet w dążeniu do piękna, pokazując, że każda z nas może mieć taki biust, o jakim marzy i dzięki temu czuć się kobieco i atrakcyjnie.
Kampania Love Your Look skierowana jest do kobiet, które chcą poprawić wygląd swoich piersi z przyczyn estetycznych lub medycznych (ze względu na przebytą mastektomię). Akcja ma pomóc Polkom w zebraniu wszelkich kluczowych informacji dotyczących operacji powiększania lub rekonstrukcji piersi. ?Jest niezwykle istotne, aby decydując się na zmianę wyglądu piersi, wybierać implanty najwyższej jakości oraz planować zabieg u doświadczonego chirurga-plastyka? ? mówi dr Andrzej Sankowski.
Kobieta, która decyduje się na zabieg powinna umówić się na wizytę u doświadczonego chirurga plastycznego oraz zapoznać się z ofertą implantów piersi. Następnie z pomocą lekarza pacjentka powinna wybrać dla siebie implanty najlepszej jakości, o odpowiednim kształcie i rozmiarze, oraz dowiedzieć się wszystkiego na temat faktów związanych z operacją piersi. Kobieta, która dysponuje pełną wiedzą w tym zakresie może podjąć świadomą decyzję dotyczącą operacji i dzięki temu być w pełni zadowoloną ze swojego wyboru. Dr Marek Szczyt potwierdza, że świadome pacjentki są bardzo szczęśliwe po operacji: ?Często pacjentki wracają po operacji do mojego gabinetu, aby mi podziękować. Przychodzą ze swoimi partnerami, którzy potwierdzają, że ich partnerka po zabiegu odmieniła się, nabrała większej pewności siebie i radości życia. Take słowa zawsze bardzo mnie cieszą?.
Jednym z elementów kampanii jest zwrócenie uwagii na zabieg rekonstrukcji piersi, jako rozwiązania, które pozwoli kobietom po przebytej operacji piersi, ponownie czuć się pięknie i atrakcyjnie. ?Piersi są jednym z najbardziej znaczących atrybutów kobiecości (?) utrata ich dotyka głęboko psychiki kobiet w każdym wieku, dlatego dążenia do rekonstrukcji są całkowicie zrozumiałe i naturalne? mówi prof. Kazimierz Kobus. Dlatego akcja będzie wspierać tworzenie w Polsce Breast Units, jednostek medycznych, gdzie pacjentki otrzymają fachową opiekę od momentu postawienia diagnozy, poprzez leczenie, aż do czasu powrotu do zdrowia, w tym rekonstrukcję piersi i okres rehabilitacji.
Inicjatorem kampanii jest marka Mentor, lider najwyższej jakości implantów piersi. Firma Mentor należy od 2009 r. do koncernu Johnson & Johnson.
Więcej informacji na stronie internetowej: www.loveyourlook.co.uk
dostarczył infoWire.pl