Technologia Wiadomości branżowe Wiercimy

Ruszyła kampania Love Your Look!

Love Your Look – to tytuł kampanii zainicjowanej przez firmę Mentor, producenta najwyższej jakości implantów piersi[1]. Akcja ma na celu wsparcie kobiet w dążeniu do piękna, pokazując, że każda z nas może mieć taki biust, o jakim marzy i dzięki temu czuć się kobieco i atrakcyjnie.Kampania Love Your Look skierowana jest do kobiet, które chcą poprawić wygląd swoich piersi z przyczyn estetycznych lub medycznych (ze względu na przebytą mastektomię). Akcja ma pomóc Polkom w zebraniu wszelkich kluczowych informacji dotyczących operacji powiększania lub rekonstrukcji piersi. „Jest niezwykle istotne, aby decydując się na zmianę wyglądu piersi, wybierać implanty najwyższej jakości oraz planować zabieg u doświadczonego chirurga-plastyka” – mówi dr Andrzej Sankowski.Kobieta, która decyduje się na zabieg powinna umówić się na wizytę u doświadczonego chirurga plastycznego oraz zapoznać się z ofertą implantów

Love Your Look ? to tytuł kampanii zainicjowanej przez firmę Mentor, producenta najwyższej jakości implantów piersi[1]. Akcja ma na celu wsparcie kobiet w dążeniu do piękna, pokazując, że każda z nas może mieć taki biust, o jakim marzy i dzięki temu czuć się kobieco i atrakcyjnie.

Kampania Love Your Look skierowana jest do kobiet, które chcą poprawić wygląd swoich piersi z przyczyn estetycznych lub medycznych (ze względu na przebytą mastektomię). Akcja ma pomóc Polkom w zebraniu wszelkich kluczowych informacji dotyczących operacji powiększania lub rekonstrukcji piersi. ?Jest niezwykle istotne, aby decydując się na zmianę wyglądu piersi, wybierać implanty najwyższej jakości oraz planować zabieg u doświadczonego chirurga-plastyka? ? mówi dr Andrzej Sankowski.

Kobieta, która decyduje się na zabieg powinna umówić się na wizytę u doświadczonego chirurga plastycznego oraz zapoznać się z ofertą implantów piersi. Następnie z pomocą lekarza pacjentka powinna wybrać dla siebie implanty najlepszej jakości, o odpowiednim kształcie i rozmiarze, oraz dowiedzieć się wszystkiego na temat faktów związanych z operacją piersi. Kobieta, która dysponuje pełną wiedzą w tym zakresie może podjąć świadomą decyzję dotyczącą operacji i dzięki temu być w pełni zadowoloną ze swojego wyboru. Dr Marek Szczyt potwierdza, że świadome pacjentki są bardzo szczęśliwe po operacji: ?Często pacjentki wracają po operacji do mojego gabinetu, aby mi podziękować. Przychodzą ze swoimi partnerami, którzy potwierdzają, że ich partnerka po zabiegu odmieniła się, nabrała większej pewności siebie i radości życia. Take słowa zawsze bardzo mnie cieszą?.

Jednym z elementów kampanii jest zwrócenie uwagii na zabieg rekonstrukcji piersi, jako rozwiązania, które pozwoli kobietom po przebytej operacji piersi, ponownie czuć się pięknie i atrakcyjnie. ?Piersi są jednym z najbardziej znaczących atrybutów kobiecości (?) utrata ich dotyka głęboko psychiki kobiet w każdym wieku, dlatego dążenia do rekonstrukcji są całkowicie zrozumiałe i naturalne? mówi prof. Kazimierz Kobus. Dlatego akcja będzie wspierać tworzenie w Polsce Breast Units, jednostek medycznych, gdzie pacjentki otrzymają fachową opiekę od momentu postawienia diagnozy, poprzez leczenie, aż do czasu powrotu do zdrowia, w tym rekonstrukcję piersi i okres rehabilitacji.

A to już wiesz?  InFakt uruchamia program Bug Bounty. Będą nagrody za wykrycie luk bezpieczeństwa

Inicjatorem kampanii jest marka Mentor, lider najwyższej jakości implantów piersi. Firma Mentor należy od 2009 r. do koncernu Johnson & Johnson.

Więcej informacji na stronie internetowej: www.loveyourlook.co.uk 

 

 


dostarczył infoWire.pl

Źródło Mentor. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy