Technologia Wiadomości branżowe Wiercimy

Re-otwarcie hali MAKRO w Koszalinie

Re-otwarcie hali MAKRO w Koszalinie
Warszawa, 23 lipca r.: 23 lipca odbyło się re-otwarcie drugiej z pięciu hal MAKRO objętych procesem przebudowy. W koszalińskiej hali wyodrębniono 1/3 powierzchni na potrzeby usługi delivery (usługi dostaw). Celem remodelingu prowadzonego w pięciu wybranych halach MAKRO jest zapewnienie najwyższej jakości usług w ramach multikanałowego modelu działania firmy. MAKRO jest siecią hurtową działającą wielokanałowo, co oznacza, że jej klienci mogą dokonać zakupów w sposób tradycyjny w jednej z hal, ale również skorzystać z usługi delivery lub złożyć zamówienie przez Internet w sklepie MAKRO Biuro Online. Klientami sieci są właściciele niezależnych biznesów, dla których wielką wartością jest czas, cena i elastyczne formy współpracy. Dlatego w celu zapewnienia najwyższego poziomu swoich usług, MAKRO podjęło decyzję o wyodrębnieniu 1/3 powierzchni w pięciu wybranych halach (w Rzgowie, Kaliszu, Koszalinie, Szczawnie i Toruniu) na potrzeby usługi delivery oraz sklepu internetowego.Jestem przekonany, że model wielokanałowy to przyszłość, także w sektorze hurtowym. Pozwala on zaoferować klientowi najwygodniejsze dla niego

Warszawa, 23 lipca r.: 23 lipca odbyło się re-otwarcie drugiej z pięciu hal MAKRO objętych procesem przebudowy. W koszalińskiej hali wyodrębniono 1/3 powierzchni na potrzeby usługi delivery (usługi dostaw). Celem remodelingu prowadzonego w pięciu wybranych halach MAKRO jest zapewnienie najwyższej jakości usług w ramach multikanałowego modelu działania firmy.

MAKRO jest siecią hurtową działającą wielokanałowo, co oznacza, że jej klienci mogą dokonać zakupów w sposób tradycyjny w jednej z hal, ale również skorzystać z usługi delivery lub złożyć zamówienie przez Internet w sklepie MAKRO Biuro Online. Klientami sieci są właściciele niezależnych biznesów, dla których wielką wartością jest czas, cena i elastyczne formy współpracy. Dlatego w celu zapewnienia najwyższego poziomu swoich usług, MAKRO podjęło decyzję o wyodrębnieniu 1/3 powierzchni w pięciu wybranych halach (w Rzgowie, Kaliszu, Koszalinie, Szczawnie i Toruniu) na potrzeby usługi delivery oraz sklepu internetowego.

Jestem przekonany, że model wielokanałowy to przyszłość, także w sektorze hurtowym. Pozwala on zaoferować klientowi najwygodniejsze dla niego rozwiązanie: zrobienie zakupów w hali, usługę delivery lub zamówienia produktów poprzez sklep internetowy MAKRO Biuro Online ? mówi David Boner, Prezes MAKRO Cash&Carry.

Hala w Koszalinie jest jedną z pięciu hal wielokanałowych, w której zakończono proces remodelingu. W ramach przebudowy 1/3 dotychczasowej powierzchni koszalińskiej hali, została przeznaczona pod obsługę delivery (usługę dostaw). Bezpośrednie dostawy towaru do Klientów MAKRO z sektora HoReCa oraz właścicieli sklepów detalicznych realizowane są w ciągu 24 godzin od zamówienia. Oferta obejmuje cały asortyment hal, a dzięki zachowaniu ciągu chłodniczego w całym procesie firma MAKRO gwarantuje najwyższą ich świeżość.

 W pięciu przebudowanych halach MAKRO zdecydowano się utrzymać asortyment z uwzględnieniem preferencji zakupowych klientów. Wprowadzono do nich prezentację paletową artykułów promocyjnych w dedykowanych, łatwo dostępnych obszarach, lepszą prezentacją artykułów w ramach danego stoiska, (np. minidrogeria z ofertą kosmetyków), dostępność na zamówienie lub poprzez sklep internetowy części produktów przemysłowych.

A to już wiesz?  Gdy zakupy zaczynają być problemem


dostarczył infoWire.pl

Źródło MAKRO Cash & Carry Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy