Informacja prasowa Warszawa, 10 czerwca 2021 r.
Notowana na rynku głównym GPW firma kosmetyczna Miraculum w maju 2021 roku osiągnęła 2 mln zł przychodów i jest to o 43 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. To wynik rozbudowy sieci sprzedaży zarówno w kraju jak i za granicą.
– Cieszymy się, że przychody Miraculum systematycznie wzrastają – jest to potwierdzenie, że przyjęta przez nas i konsekwentnie realizowana strategia to słuszny kierunek rozwoju. W minionym miesiącu kontynuowaliśmy cykl współprac z sieciami z okazji 50-lecia marki Pani Walewska. Tym razem kosmetyki dostępne były w Intermarche. Jeśli chodzi o działania na rynkach zagranicznych – w ostatnim czasie pozyskaliśmy nowych partnerów z Malezji i Szwajcarii.
Narastająco, w okresie styczeń-maj 2021 roku Miraculum osiągnęło 11 mln zł przychodów, co stanowi wzrost o 14 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2020 roku, kiedy to wyniosły one 9,6 mln złotych.
O spółce:
Miraculum to notowana na GPW polska spółka kosmetyczna, która konsekwentnie buduje swoją pozycje rynkową przy zachowaniu szacunku do swej tradycji i bogatej historii. Firma istnieje na rynku od 1924 roku. Działalność Spółki koncentruje się na opracowywaniu i sprzedaży nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, wyrobów perfumeryjnych, preparatów do depilacji oraz kosmetyków do makijażu, stosując przy tym własne, oryginalne receptury. Spółka skupia w swoim portfolio 11 marek: Miraculum, Być Może.., Gracja, Pani Walewska, Wars, Lider, Tanita, Paloma, Joko, Chopin, Gracja Bio.