Technologia Wiadomości branżowe Wiercimy

Prościej i czytelniej – oferta Banku Pocztowego w nowej odsłonie

Bank Pocztowy od 1 kwietnia br. upraszcza swoją ofertę produktową i proponuje wszystkim Klientom detalicznym jeden rachunek - Pocztowe Konto ZawszeDarmowe. Robi też przedświąteczne porządki w lokatach terminowych wprowadzając w miejsce wielu różnych trzy – z jasną strategią oszczędzania.- Wprowadzone od 1 kwietnia br. zmiany produktowe to pierwszy krok Banku Pocztowego w drodze do maksymalnego  uproszczenia oferty produktowej, procesów i komunikacji z punktu widzenia Klienta, ale także Doradcy - mówi Paweł Spławski, Członek Zarządu Banku Pocztowego odpowiedzialny za obszar biznesu i skarbu.Najważniejszą z nich jest uproszczenie oferty dla Klientów detalicznych i pozostawienie jednego rachunku o nazwie  Pocztowe Konto ZawszeDarmowe. Ofertę pierwszego w Polsce konta, które daje posiadaczom bezterminową i bezwarunkową gwarancję braku opłat za jego prowadzenie, Bank kieruje do Klientów w każdym wieku.- Obecnie 90% rachunków otwieranych w Banku Pocztowym to

Bank Pocztowy od 1 kwietnia br. upraszcza swoją ofertę produktową i proponuje wszystkim Klientom detalicznym jeden rachunek – Pocztowe Konto ZawszeDarmowe. Robi też przedświąteczne porządki w lokatach terminowych wprowadzając w miejsce wielu różnych trzy ? z jasną strategią oszczędzania.

Wprowadzone od 1 kwietnia br. zmiany produktowe to pierwszy krok Banku Pocztowego w drodze do maksymalnego  uproszczenia oferty produktowej, procesów i komunikacji z punktu widzenia Klienta, ale także Doradcy – mówi Paweł Spławski, Członek Zarządu Banku Pocztowego odpowiedzialny za obszar biznesu i skarbu.

Najważniejszą z nich jest uproszczenie oferty dla Klientów detalicznych i pozostawienie jednego rachunku o nazwie  Pocztowe Konto ZawszeDarmowe. Ofertę pierwszego w Polsce konta, które daje posiadaczom bezterminową i bezwarunkową gwarancję braku opłat za jego prowadzenie, Bank kieruje do Klientów w każdym wieku.

Obecnie 90% rachunków otwieranych w Banku Pocztowym to Pocztowe Konto ZawszeDarmowe. Coraz częściej sięgają po nie również Klienci w starszym wieku, doceniając bezwarunkowy brak opłat za prowadzenie konta. Dlatego zdecydowaliśmy się wycofać ze sprzedaży Pocztowe Konto Nestor ? mówi Karolina Szymańska, Dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej Banku Pocztowego.

Dla tych Klientów, którzy już posiadają konto Nestor, jego prowadzenie i obsługa nie ulega zmianie.

Ponadto upraszczając ofertę, Bank Pocztowy od tej pory m.in. oferuje w miejsce dwóch – jedno konto oszczędnościowe – Pocztowe Konto Oszczędnościowe i  trzy nowe lokaty progresywne o różnych  terminach: MINI, MIDI oraz MAXI. Dzięki możliwości wcześniejszego zerwania lokaty w dowolnym momencie, bez utraty odsetek, Klient może zdecydować w jakim okresie oszczędza. Jednocześnie oprocentowanie nowych depozytów przygotowane zostało w ten sposób, aby zachęcało do długoterminowego oszczędzania – im dłuższy termin lokaty, tym wyższe oprocentowanie.  

Wkrótce zmiany obejmą także ofertę kredytową, ubezpieczeniową i inwestycyjną Banku, jak również produkty dla mikrofirm i instytucji.  

A to już wiesz?  Ćwierć miliarda w SFI


dostarczył infoWire.pl

Źródło Bank Pocztowy SA. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy