Bank Pocztowy od 1 kwietnia br. upraszcza swoją ofertę produktową i proponuje wszystkim Klientom detalicznym jeden rachunek – Pocztowe Konto ZawszeDarmowe. Robi też przedświąteczne porządki w lokatach terminowych wprowadzając w miejsce wielu różnych trzy ? z jasną strategią oszczędzania.
– Wprowadzone od 1 kwietnia br. zmiany produktowe to pierwszy krok Banku Pocztowego w drodze do maksymalnego uproszczenia oferty produktowej, procesów i komunikacji z punktu widzenia Klienta, ale także Doradcy – mówi Paweł Spławski, Członek Zarządu Banku Pocztowego odpowiedzialny za obszar biznesu i skarbu.
Najważniejszą z nich jest uproszczenie oferty dla Klientów detalicznych i pozostawienie jednego rachunku o nazwie Pocztowe Konto ZawszeDarmowe. Ofertę pierwszego w Polsce konta, które daje posiadaczom bezterminową i bezwarunkową gwarancję braku opłat za jego prowadzenie, Bank kieruje do Klientów w każdym wieku.
– Obecnie 90% rachunków otwieranych w Banku Pocztowym to Pocztowe Konto ZawszeDarmowe. Coraz częściej sięgają po nie również Klienci w starszym wieku, doceniając bezwarunkowy brak opłat za prowadzenie konta. Dlatego zdecydowaliśmy się wycofać ze sprzedaży Pocztowe Konto Nestor ? mówi Karolina Szymańska, Dyrektor Departamentu Bankowości Detalicznej Banku Pocztowego.
Dla tych Klientów, którzy już posiadają konto Nestor, jego prowadzenie i obsługa nie ulega zmianie.
Ponadto upraszczając ofertę, Bank Pocztowy od tej pory m.in. oferuje w miejsce dwóch – jedno konto oszczędnościowe – Pocztowe Konto Oszczędnościowe i trzy nowe lokaty progresywne o różnych terminach: MINI, MIDI oraz MAXI. Dzięki możliwości wcześniejszego zerwania lokaty w dowolnym momencie, bez utraty odsetek, Klient może zdecydować w jakim okresie oszczędza. Jednocześnie oprocentowanie nowych depozytów przygotowane zostało w ten sposób, aby zachęcało do długoterminowego oszczędzania – im dłuższy termin lokaty, tym wyższe oprocentowanie.
Wkrótce zmiany obejmą także ofertę kredytową, ubezpieczeniową i inwestycyjną Banku, jak również produkty dla mikrofirm i instytucji.
dostarczył infoWire.pl