Informacja Prasowa
24 SIERPNIA 2021
Podwójna premiera w Rumunii: Accor wprowadza do Bukaresztu hotele Tribe i Adagio
Accor, wiodąca grupa hotelowa na świecie ogłasza nową inicjatywę na rumuńskim rynku hotelarskim. Sieć podpisała właśnie umowę o zarządzanie dwoma nowymi hotelami, które powstaną w Bukareszcie, w kompleksie mieszkalnym Nest+ Besarab. Zlokalizowane w dogodnej okolicy centrum miasta i biznesowych atrakcji Tribe Bukareszt Basarab i aparthotel Adagio Bukareszt Basarab przywitają pierwszych gości w 2024 roku.
Tribe to dynamicznie rozwijająca się w całej Europie lifestylowa marka Accor, która gwarantuje kunsztownie przygotowane doświadczenie hotelowe. Czyni to z niej lidera w sektorze niedrogiego, a przy tym luksusowego wzornictwa. Dzięki nowej umowie podpisanej przez Accor, marka dotrze do Rumunii. Nowy hotel Tribe w Bukareszcie zaoferuje gościom 85 nowoczesnych pokoi oraz niezwykłą przestrzeń wspólną ze ścianą pokrytą żywymi roślinami, restauracją, barem z zewnętrznym tarasem. Nie zabraknie także parkingu oraz wielofunkcyjnej sali z możliwością podzielenia na kameralne segmenty. Co więcej, do dyspozycji gości, jak i lokalnej społeczności będzie basen, strefa wellness i siłownia. Unikalny i innowacyjny projekt, wyrazisty charakter, otwarte przestrzenie oraz nowoczesne i przyjazne dla użytkowników technologie sprawiają, że hotel na nowo zdefiniuje gościnność, gwarantując miejski, tętniący życiem klimat oraz relaksującą atmosferę.
Z kolei nowy aparthotel Adagio zaoferuje gościom 115 komfortowych pokoi i apartamentów, salon pełniący rolę recepcji i lobby, salę śniadaniową, pralnię oraz podziemny parking. Adagio jest marką przeznaczoną dla gości szukających połączenia komfortu standardowego mieszkania z usługami hotelowymi. Dlatego obiekty sygnowane marką zapewniają przestrzeń życiową, a nie tylko pokój hotelowy, dzięki czemu goście otrzymują miejsce do spania, jedzenia, rozrywki i pracy. Dzięki temu to idealne rozwiązanie na pobyty średnio- i długoterminowe.
Nowe hotele powstaną przy ulicy Miron Costin, w pobliżu mostu Basarab i dworca kolejowego Basarab. W odległości pięciu minut spacerem od głównego dworca kolejowego „Gara de Nord”, sześciu minut jazdy samochodem do Placu Zwycięstwa i dziesięciu minut od Placu Uniwersyteckiego. To wszystko sprawia, że lokalizacja jest niezwykle dogodna i gwarantuje doskonałe połączenie komunikacyjne.
„Rewolucyjna koncepcja lifestylowej marki Tribe oraz komfort i przytulny charakter Adagio, nowy obiekt przyciągnie gości szukających niezapomnianych doświadczeń z pobytu. Za sprawą nowatorskiego podejścia hotele odnajdą się w segmentach rynku, gdzie brakuje średniej wielkości obiektów lifestylowych skierowanych do współczesnych gości korzystających z pobytów długoterminowych. Dlatego jesteśmy pewni, że nasze marki zostaną ciepło przyjęte przez rynek i będą cieszyć się pomyślną działalnością” – powiedział Frank Reul, wiceprezes ds. rozwoju Accor w Europie Północnej.
„Ogłoszenie tak odważnego projektu odzwierciedla nasze zaangażowanie w dostarczanie nowych, ekscytujących produktów i usług dla Bukaresztu. Ukazuje też nasz udział w rozwoju lokalnej społeczności poprzez ożywienie okolicy dysponującej ogromnym potencjałem. Partnerstwo z wiodącą globalną grupą hotelarską Accor stanowi gwarancję jakości naszych produktów i doskonałej obsługi. Profesjonalny zespół Accor i globalne know-how idealnie uzupełniają nasze możliwości rozwoju i wspierają w realizacji wizji przekształcenia hoteli Tribe-Adagio w punkt nawigacyjny dla osób podróżujących w celach biznesowych i turystycznych, a także dla naszych sąsiadów” – dodał Lucian Marinescu, Pre-Opening General Manager, Tribe Bukareszt Basarab i Adagio Bukareszt Basarab.
O ACCOR
Accor jest wiodącą grupą hotelarską na świecie oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5100 hotelach, kurortach i rezydencjach oraz 10 000 obiektach gastronomicznych w 110 krajach. Grupa dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio marek segmentu luxury, premium, midscale i economy z unikalnymi konceptami. Wyjątkowe i unikalne doświadczenia uzupełnia oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Accor wyróżnia się niezastąpionym portfolio charakterystycznych marek i zespołem liczącym ponad 260 000 osób na całym świecie. Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless, o korzyściach którego przekonało się już ponad 68 milionów członków z całego świata. ALL jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i przeżycia związane z szeroką gamą benefitów, usług i doświadczeń. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju, aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 – Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity, RiiSE i inicjatywę ALL Heartist Fund pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez gwarancję wysokiej etyki biznesowej, odpowiedzialność względem turystyki i ekologii, zaangażowania w społeczność, zróżnicowanie i inkluzyjność. Założona w 1967 roku spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: group.accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram.
O TRIBE
Marka Tribe powstała w odpowiedzi na prosty fakt: dziś bardziej niż kiedykolwiek podróżni oczekują wysokiej jakości doświadczeń hotelowych w przystępnych cenach. Spersonalizowane, lifestylowe doświadczanie kładzie nacisk na wydajność, elastyczność i komfort oparty na designie. Oferuje wszystko, czego goście potrzebują, i nic, co byłoby zbędne. Poprzez dynamiczne centra społecznościowe, starannie wyselekcjonowaną muzykę i wybór kaw z lokalnych palarni, Tribe zaskakuje zarówno podróżników, jak i okolicznych mieszkańców swą oryginalną, ekscytującą i dopasowaną ofertą. Zmienia ona tradycyjne wrażenia hotelowe i umacnia doświadczanie stylu niezależnie od tego, czy chodzi o biznes, wypoczynek, lub zwiedzanie okolicy. Społeczność Tribe jest niezależna, ciekawa i żądna przygód. Marka, zrodzona w Australii wraz ze swym inauguracyjnym obiektem w Perth, stanowi część Accor, wiodącej na świecie grupy hotelarskiej łączącej ponad 5100 nieruchomości i 10 000 lokali gastronomicznych w 110 krajach.
O ADAGIO
Accor wprowadza do centrów miast aparthotele Adagio, które oferują komfort mieszkania połączony z usługami hotelowymi dla dodatkowej wygody. Marka powstała za sprawą spółki joint-venture pomiędzy Accor a Pierre & Vacances Centre Parcs w 2007 roku i obejmuje trzy oferty produktowe: średniej klasy, modne aparthotele Adagio zlokalizowane w centrach głównych miast; markę ekonomicznych, eleganckich aparthoteli Adagioaccess mieszczących się w pobliżu centrów miast, oraz ekskluzywne aparthotele Adagio premium. Sieć obejmuje ponad 115 aparthoteli w 13 krajach.