Wiercimy

Orle Gniazdo Szczyrk dołącza do rodziny Mercure

Orle Gniazdo Szczyrk dołącza do rodziny Mercure
Hotel zaoferuje 453 przestronne pokoje, z których większość będzie miała południową ekspozycję i wspaniały widok na panoramę gór Beskidu Śląskiego. Do dyspozycji gości będą dwie restauracje serwujące dania nawiązujące do najlepszych tradycji kuchni lokalnej oraz trzy bary. W obiekcie pojawi się również centrum fitness oraz park wodny z wieloma atrakcjami. Dla gości biznesowych hotel udostępni przestronne centrum

Komunikat prasowy

18 LUTEGO 2021

Orle Gniazdo Szczyrk dołącza do rodziny Mercure

Międzynarodowa sieć hotelowa Accor, światowy lider hotelarstwa, wzbogaca swoje portfolio w górskich miejscowościach wypoczynkowych. Grupa podpisała właśnie umowę franczyzy ze spółką Centrum Kongresów i Rekreacji Orle Gniazdo Szczyrk na prowadzenie hotelu Mercure Szczyrk Resort. Obiekt po planowanej rozbudowie przyjmie pierwszych gości na przełomie 2023/24 roku. W ofercie nowego hotelu Mercure znajdzie się 453 nowoczesnych i komfortowych pokoi, park wodny oraz centrum konferencyjne.

Międzynarodowa sieć hotelowa Accor konsekwentnie wzmacnia pozycję lidera usług hotelowych w Polsce. Do grupy 22 hoteli Mercure działających w Polsce aktualnie i czterech, których otwarcie nastąpi jeszcze w tym roku, po generalnej przebudowie dołączy Hotel Orle Gniazdo Szczyrk. Zlokalizowany w sercu Beskidu Śląskiego obiekt będzie funkcjonował jako Mercure Szczyrk Resort, oferując gościom wymarzoną lokalizację na górski wypoczynek.

Hotel zaoferuje 453 przestronne pokoje, z których większość będzie miała południową ekspozycję i wspaniały widok na panoramę gór Beskidu Śląskiego. Do dyspozycji gości będą dwie restauracje serwujące dania nawiązujące do najlepszych tradycji kuchni lokalnej oraz trzy bary. W obiekcie pojawi się również centrum fitness oraz park wodny z wieloma atrakcjami. Dla gości biznesowych hotel udostępni przestronne centrum bankietowo-konferencyjne.

– Marka Mercure wzmacnia swoją pozycję w górskich miejscowościach wypoczynkowych Polski. Po Zakopanem, Krynicy, Karpaczu i Szklarskiej Porębie, przyszedł czas na Szczyrk, który stale przyciąga miłośników gór niezależnie od pory roku. Hotel Orle Gniazdo ma wspaniałe tradycje i piękną lokalizację, a poprzez dołączenie do rodziny Mercure będzie stanowić najciekawszą w regionie propozycję zarówno dla osób szukających miejsca na wypoczynek w sercu gór, jak i gości biznesowych czy organizatorów konferencji – przekonuje Jacek Stasikowski, Dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.

Inwestorem i właścicielem hotelu Orle Gniazdo jest spółka Centrum Kongresów i Rekreacji Orle Gniazdo Szczyrk. W rozmowach z siecią Accor dotyczących wyboru marki oraz w ustaleniu warunków biznesowych Umowy Franczyzy Inwestorowi doradzała firma Hotel Professionals sp. z o.o.

A to już wiesz?  Wnętrza z pazurem – zwierzęce motywy w czterech ścianach

– Hotele działające pod marką Mercure, podobnie jak Orle Gniazdo w Szczyrku, zdobyły serca gości i turystów z całego kraju i zagranicy. Dlatego dołączenie do uznanej rodziny hoteli, jak i współpraca ze światowym liderem branży hotelarskiej jest ważnym krokiem w rozwoju naszej spółki. Wierzymy, że dzięki połączeniu sił z siecią Accor zapewnimy gościom nie tylko dobrą lokalizację do zwiedzania Beskidu Śląskiego przez cały rok, ale także możliwość posmakowania tradycji i kultury regionu. Dzięki temu każdy pobyt w hotelu Mercure Szczyrk Resort na długo zapadnie gościom w pamięci ¬– zapewniają Karol i Jakub Prozner, właściciele Centrum Kongresów i Rekreacji Orle Gniazdo Szczyrk sp. z o.o.

Marka Mercure to gwarancja nowych, wyjątkowych i niezapomnianych doświadczeń z pobytu w hotelu. Każdy obiekt cechuje się nie tylko niepowtarzalnym stylem, ale także klimatem inspirowanym lokalnym otoczeniem i kulturą. Wszystko to sprawia, że za każdym razem wizyta w hotelach Mercure jest niezwykła i pełna unikalnych wrażeń. Dzięki regionalnym akcentom, lokalnej kuchni oraz tradycji budują świadomość gości o mieście, które odwiedzają.

***
O ACCOR
Accor jest wiodącą grupą hotelarską na świecie oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w ponad 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach oraz 10 000 obiektach gastronomicznych w 110 krajach. Grupa dysponuje jednym z najbardziej zróżnicowanych i w pełni zintegrowanych ekosystemów hotelarskich obejmujących szerokie portfolio marek segmentu luxury, premium, midscale i economy z unikalnymi konceptami. Wyjątkowe i unikalne doświadczenia uzupełnia oferta rozrywkowa, bary i restauracje, markowe rezydencje prywatne, współdzielone obiekty noclegowe, consierge, przestrzenie co-workingowe i wiele innych. Accor wyróżnia się niezastąpionym portfolio charakterystycznych marek i zespołem liczącym blisko 300 000 osób na całym świecie. Dodatkowo Grupa oferuje wszechstronny lifestylowy program lojalnościowy ALL – Accor Live Limitless, o korzyściach którego przekonało się już ponad 65 milionów członków z całego świata. ALL jako codzienny towarzysz hotelowych gości pozwala na wzbogacenie pobytu o dodatkową wartość i przeżycia związane z szeroką gamą benefitów, usług i doświadczeń. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 – Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity, RiiSE i inicjatywę ALL Heartist Fund pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez gwarancję wysokiej etyki biznesowej, odpowiedzialność względem turystyki i ekologii, zaangażowania w społeczność, zróżnicowanie i inkluzyjność. Założona w 1967 roku spółka Accor SA jest notowana na paryskiej giełdzie Euronext (kod ISIN: FR0000120404) oraz na rynku OTC (kod ACRFY) w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji na stronie: group.accor.com. Zapraszamy do polubienia naszej strony na Facebooku i śledzenia nas na Twitterze, LinkedInie i Instagramie.

A to już wiesz?  Budowanie strategii firmy to obowiązek, nie fanaberia. Sprawdź dlaczego.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy