Gdy za oknem zimno i wietrznie, niezbędny wręcz staje się łyk gorącego, aromatycznego napoju. Nowa herbata TEEKANNE ?Black Lemon z wit. C? to intensywna, czysta przyjemność, rozgrzewająca i wspierająca nas w walce z chłodem i nieprzychylną aurą. Ma wszystko to, co potrzebne do szczęścia miłośnikom wyrazistych kompozycji herbacianych: zdecydowany, głęboki smak, dopełniony sokiem z cytryny i witaminą C.
<
p> – Preferencje polskich konsumentów podlegają powolnym zmianom ? coraz częściej sięgają oni po nowe, inspirujące i intrygujące połączenia, ale niepodzielnie królową polskiej filiżanki jest herbata czarna. Dlatego też chcemy, by ? szczególnie w okresie jesienno-zimowym ? na półki trafiły nasze nowe smaki, powstałe na wyrazistej bazie czarnej herbaty – mówi Maciej Rymski, National Sales Manager TEEKANNE Polska.
TEEKANNE ?Black Lemon z wit. C?to jedna z najnowszych propozycji Koncernu TEEKANNE, od ponad 130 lat dostarczającego konsumentom wyśmienite herbaty. Jest ekskluzywną mieszanką czarnych herbat, dopełnioną intensywnym bukietem soku cytrynowego i witaminą C. Zdecydowany smak i aromat cytryny dodaje czarnej herbacie nuty owocowego posmaku, tworząc wyraziście mocną kompozycję. Co szczególnie ważne, zawarta w herbacie witamina C pomoże wesprzeć organizm w okresie zimowych chłodów.
Nowoczesna, wyrazista szata graficzna uwydatnia podstawowe zalety produktu, czytelnie komunikując jego wysoką jakość. Na opakowaniu, podobnie jak w przypadku pozostałych pudełek herbat czarnych i czarnych aromatyzowanych, przewija się wspólny motyw: nawiązanie do plantacji, z której pochodzi mieszanka. Obecny jest też indykator mocy, wskazujący konsumentom, na ile mocny i aromatyczny napój można przygotować z jednej torebki TEEKANNE. – Jakość produktu idzie w parze z wyglądem opakowania, komunikuje go i podkreślać benefity marki. Mam nadzieję, że konsumenci docenią naszą zimową nowość i zakochają się w niej ? dodaje Maciej Rymski.