Technologia Wiadomości branżowe Wiercimy

Nespresso otworzyło drzwi nowego butiku

Na początku grudnia w Warszawie ruszył drugi butik firmy Nespresso - szwajcarskiego producenta kawy premium w kapsułkach. Otwarcie lokalu, usytuowanego w centrum handlowym Arkadia, licznie przyciągnęło media, partnerów, a nawet gwiazdy. Wszyscy goście wspólnie z przedstawicielami firmy przecięli wstęgę, oficjalnie inaugurującą lokal. Specjalnie na tę okazję oryginalny deser na bazie kawy przygotowała też polska MasterChef - Beata Śniechowska. Gospodarzem wydarzenia był zespół nowego butiku, który na co dzień tworzy atmosferę miejsca i dba o klientów.Miłośnicy marki do tej pory mieli możliwość robienia zakupów tylko w jednym butiku przy ulicy Nowy Świat w Warszawie oraz przez Internet i aplikację mobilną. Wraz z nowym punktem w stolicy, zainaugurowanym po 7-miu latach od otwarcia pierwszego, Nespresso realizuje swoje plany rozwoju. Jak mówią przedstawiciele firmy, nowa przestrzeń to podsumowanie sukcesu firmy w Polsce. „Podczas kilkunastu lat obecności Nespresso w Polsce, tysiące Polaków pokochało naszą kawę. Ich entuzjazm do espresso sprawił, że chcemy być jeszcze bliżej nich, otwierając kolejne punkty” – powiedział Michał Proszewski, szef

Na początku grudnia w Warszawie ruszył drugi butik firmy Nespresso – szwajcarskiego producenta kawy premium w kapsułkach. Otwarcie lokalu, usytuowanego w centrum handlowym Arkadia, licznie przyciągnęło media, partnerów, a nawet gwiazdy. Wszyscy goście wspólnie z przedstawicielami firmy przecięli wstęgę, oficjalnie inaugurującą lokal. Specjalnie na tę okazję oryginalny deser na bazie kawy przygotowała też polska MasterChef – Beata Śniechowska. Gospodarzem wydarzenia był zespół nowego butiku, który na co dzień tworzy atmosferę miejsca i dba o klientów.

Miłośnicy marki do tej pory mieli możliwość robienia zakupów tylko w jednym butiku przy ulicy Nowy Świat w Warszawie oraz przez Internet i aplikację mobilną. Wraz z nowym punktem w stolicy, zainaugurowanym po 7-miu latach od otwarcia pierwszego, Nespresso realizuje swoje plany rozwoju. Jak mówią przedstawiciele firmy, nowa przestrzeń to podsumowanie sukcesu firmy w Polsce. ?Podczas kilkunastu lat obecności Nespresso w Polsce, tysiące Polaków pokochało naszą kawę. Ich entuzjazm do espresso sprawił, że chcemy być jeszcze bliżej nich, otwierając kolejne punkty? ? powiedział Michał Proszewski, szef Nespresso Polska. Zapowiedział też pojawienie się butików we Wrocławiu i Krakowie. Jego zapał podzielali Marco Zancol? oraz Koen van der Tol, przedstawiciele Nespresso, którzy do Warszawy przylecieli z centrali w Szwajcarii.

Podczas uroczystego otwarcia goście mieli okazję obejrzeć nowy butik ?od podszewki?. Największe zainteresowanie wzbudziła ściana kawy, znajdująca się przy kasach, w której ułożono aż 214 000 kapsułek! Oprowadzająca gości po wnętrzu marketing manager marki – Joanna Turczyk, opowiedziała o koncepcji butiku, wskazując poszczególne jego części: galerię maszyn, kolekcję akcesoriów oraz miejsce dla klubowiczów Nespresso Club. Wskazała też kącik recyclingu, gdzie kawosze mają możliwość oddać zużyte kapsułki oraz bar degustacyjny, przy którym nie tylko mogą skosztować można nowości, ale także zadać baristom każde, nawet najtrudniejsze pytanie.

A to już wiesz?  Zmian na Facebooku ciąg dalszy

Goście mieli także okazję spróbować deseru polskiego MasterChefa ? Beaty Śniechowskiej. Biszkoptowe gâteau z nutą pomarańczową na bazie kawy Ristretto posypane drobinkami jadalnego złota zdobyło ogromne uznanie. Oprócz wykwintnego tortu odwiedzający butik mieli okazję spróbować także nowych kaw z limitowanej edycji Variations inspirowanych najlepszymi deserami.

Wśród przybyłych znaleźli się też znani i lubiani. Wprawdzie na uroczystości nie pojawił się osobiście George Clooney, wieloletni ambasador marki, ale z aprobatą mrugał z ekspozycji lokalu zaraz przy wejściu.

Butik Nespresso znajduje się na parterze (poziom 0) galerii w pasażu Canaletto i otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godzinach 10-22.00, zaś w niedziele 10-21.00.


dostarczył infoWire.pl

Źródło Nestlé Polska S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy