Wiercimy

mKlienci potrzebującym

mBank w ramach programu mKlienci potrzebującym zachęca do udziału w świątecznej akcji, która potrwa do końca lutego 2005 roku.Z myślą o najmłodszych, którzy potrzebują pomocy życzliwych im ludzi, mBank rozpoczął kolejną akcję pod nazwą mKlienci potrzebującym.Klienci mBanku mają możliwość:udzielenia pomocy dzieciom chorym na białaczkę i choroby nowotworowe, którymi opiekuje się Fundacja Krwinka, przekazania środków na sprzęt dla otwieranego przez Fundację Gajusz Hospicjum dla dzieci Moje drzewko pomarańczowe,pomocy opuszczonym i osieroconym dzieciom należącym do Światowego Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce,przekazania środków na przygotowanie paczek świątecznych z żywnością oraz zakup leków, ciepłego obuwia i odzieży zimowej dla Podopiecznych Fundacji Kolorowy Świat,wsparcia GOPR przy zakupie defibrylatorów. Strony internetowe akcji mKlienci potrzebującym są częścią serwisu

mBank w ramach programu mKlienci potrzebującym zachęca do udziału w świątecznej akcji, która potrwa do końca lutego 2005 roku.

Z myślą o najmłodszych, którzy potrzebują pomocy życzliwych im ludzi, mBank rozpoczął kolejną akcję pod nazwą mKlienci potrzebującym.

Klienci mBanku mają możliwość:

  • udzielenia pomocy dzieciom chorym na białaczkę i choroby nowotworowe, którymi opiekuje się Fundacja Krwinka,
  • przekazania środków na sprzęt dla otwieranego przez Fundację Gajusz Hospicjum dla dzieci Moje drzewko pomarańczowe,
  • pomocy opuszczonym i osieroconym dzieciom należącym do Światowego Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce,
  • przekazania środków na przygotowanie paczek świątecznych z żywnością oraz zakup leków, ciepłego obuwia i odzieży zimowej dla Podopiecznych Fundacji Kolorowy Świat,
  • wsparcia GOPR przy zakupie defibrylatorów.

Strony internetowe akcji mKlienci potrzebującym są częścią serwisu mBank w Społeczności, w którym znajdują się m. in. informacje o wydarzeniach i organizacjach, którym mBank wspiera. mBank jest mecenasem kultury, sponsorem imprez edukacyjnych i sportowych. Ze strony mBank w Społeczności można również wysłać e-kartkę świąteczną zaprojektowaną przez jednego z Podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski dziecięce. Tutaj zamieszczona zostanie także informacja o tegorocznej aukcji gadżetów mBanku w ramach finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Umacnianie i poszerzanie relacji z Klientami, którzy tworzą mSpołeczność pierwszego wirtualnego banku w Polsce to jeden z najważniejszych elementów strategii funkcjonowania mBanku.

?Dotychczas Klienci wykazali się dużym zaangażowaniem w organizowane przez mBank akcje, przez co udało się zebrać znaczne kwoty na pomoc dla potrzebujących. Pomagając dzieciom sprawiamy, że chociaż przez jakiś czas w miejsce niepewności, cierpienia, pojawia się radość i nadzieja.? ? zaznacza Magdalena Ossowska z mBanku ? odpowiedzialna za przygotowanie akcji mKlienci potrzebującym.

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Jak chronić IoT podłączone do firmowej sieci?

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy