mBank już od czterech lat zapewnia swoim Klientom Maksimum korzyści i wygodę i z okazji urodzin uruchomił nowy serwis internetowy pod nazwą mBank od środka.
?Na początku był chaos, w tym chaosie byliśmy my i nasze pomysły. Później z tego chaosu wyłonił się mBank i chaos został ujarzmiony, ale my nie.? ? zaznacza Piotr Gawron, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej.
mBank rozpoczął działalność cztery lata temu ? 26 listopada 2000 ? jako pierwszy wirtualny bank w Polsce. Od tej pory nie przestaje zaskakiwać wciąż nowymi rozwiązaniami, które pomagają Klientom w zarządzaniu finansami osobistymi. O sukcesie mBanku świadczą liczby:
- 735 tys. Klientów,
- 910 tys. rachunków,
- 2,66 mld zł w depozytach,
- 530 tys. kart płatniczych, w tym 20 tys. wydanych kart kredytowych,
- 657 mln zł przyznanych produktów kredytowych,
- 74,5 tys. Klientów Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych,
- 348 mln zł aktywów zgromadzonych w SFI.
Z okazji czwartych urodzin mBanku powstały nowe strony internetowe, pod hasłem: mBank od środka, na których można dowiedzieć się więcej o ludziach, sytuacjach i miejscach mBanku.
http://www.mbank.com.pl/cafe/od-srodka/
Dodatkowo w tegorocznej edycji konkursu ?Twarze mBanku?, wyłonionych zostało pięćdziesięciu laureatów. Ich zdjęcia pojawiają się na stronach serwisu internetowego mBanku. Do tej pory użytkownicy stron mogli oglądać jedynie zdjęcia pracowników banku.
W konkursie ?Twarze mBanku? mogli wziąć udział Klienci mBanku, którzy w październiku br. wypełnili specjalny formularz zgłoszeniowy i przesłali do mBanku swoje zdjęcia. Każdy z uczestników konkursu mógł otrzymać za darmo jedną z kart kredytowych, kartę debetową do rachunku eMAX lub wirtualną eKARTĘ.
Ogromne zainteresowanie konkursem to dowód na bardzo bliskie relacje mBanku ze społecznością mKlientów, którzy chętnie identyfikują się z mBankiem.