Giełdowy touroperator sukcesywnie realizuje strategię budowy własnej, silnej sieci sprzedaży. W związku z rozwojem czarterów z Wrocławia, Rainbow Tours otworzyło w połowie grudnia, drugi już salon w tym mieście. Jest to zarazem dziewiąte biuro obsługi Klienta w Polsce, uruchomione w tym roku.
– Wrocław to miasto, gdzie tempo rozwoju jest coraz szybsze. Nasz pierwszy punkt sprzedaży otworzyliśmy w tym mieście w 2001 roku. Dzięki temu zyskaliśmy świadomość, jakim zainteresowaniem cieszy się tam nasza oferta. W związku z rozwojem czarterów z Wrocławia postanowiliśmy również rozwinąć sieć własnych salonów i być bliżej Klienta. Z samego Wrocławia można polecieć między innymi do Tunezji, Egiptu czy Turcji – mówi Remigiusz Talarek, wiceprezes Rainbow Tours.
Rozwój tej formy dystrybucji oferty pozwala touroperatorowi uzyskać pełną kontrolę nad sprzedażą, co wpływa na utrzymanie wysokiej jakości obsługi. Dla Spółki jest to forma tańsza od sprzedaży, prowadzonej przez agentów turystycznych.
W biurach Rainbow Tours można obecnie wybierać z oferty letnich wycieczek lotniczych i autokarowych po Europie. W ofercie są również kierunki egzotyczne, takie jak na przykład Chiny, Tajlandia czy Kuba. Latać można już z Warszawy, Katowic, Krakowa, Wrocławia, Poznania, Łodzi, Bydgoszczy i Gdańska.
W tym roku giełdowy touroperator uruchomił salony między innymi w Kaliszu, Częstochowie, Zielonej Górze, Katowicach i Gdańsku. Obecnie w całym kraju działa 36 biur obsługi Klienta. W przyszłym roku Rainbow Tours zamierza nadal realizować strategię budowania własnej sieci dystrybucji i otworzyć 8 nowych BOK.
Zarząd prognozuje, że nowootwarte biuro we Wrocławiu zapewni firmie w 2009 roku przychody co najmniej na poziomie 2,5 miliona złotych brutto.
***
Rainbow Tours S.A. działa na rynku usług turystycznych od 1990 roku i jest jednym z największych polskich touroperatorów. Od października 2007 spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Grupa kapitałowa Rainbow Tours, w której skład wchodzą m.in. portal turystyczny, ponad 40 biur podróży na terenie kraju oraz spółka na Ukrainie, planuje w 2008 osiągnąć sprzedaż brutto w wysokości 300 mln zł.