„Bądźcie grzeczni” – pod takim hasłem Allegro.pl zaprasza na świąteczne zakupy w tym roku. Kampanię telewizyjną wspiera reklama prasowa, a w samym serwisie jest już dostępna strona http://www.allegro.pl/prezenty.
Humorystyczna konwencja spotu ma za zadanie pokazać serwis jako przyjazne miejsce dokonywania świątecznych zakupów. Film reklamowy w wersji 30′ i 15′ sekundowej jest emitowany w terminie od 17 listopada do 14 grudnia w stacjach ogólnopolskich, miejskich i tematycznych.
Kampania świąteczna serwisu pojawi się także w wybranych dziennikach, tygodnikach i magazynach lifestyle’owych.
Kreację spotu i reklamy prasowej przygotowała agencja PZL. Za zakup mediów odpowiada dział marketingu QXL Poland i dom mediowy Starcom.
Kolejny element gwiazdkowej kampanii, widoczny już w samym serwisie, to strona allegro.pl/prezenty. Kreacyjnie i graficznie projekt nawiązuje do kampanii ATL. Interaktywny mechanizm strony podpowie, w jaki sposób znaleźć odpowiedni prezent świąteczny. Za pomocą suwaków/selektorów Użytkownik może określić płeć, wiek i cechy charakteru osoby, dla której poszukuje prezentu. W rezultacie strona wygeneruje listę optymalnych podarunków. To idealne rozwiązanie dla wszystkich poszukujących świątecznych upominków w sieci – korzystając z allegro/prezenty można nie tylko dokonać właściwego wyboru, ale również zorientować się w trendach i nowościach wydawniczych. Ponadto na stronie prezentowej dostępne są e-kartki świąteczne, które Użytkownicy mogą sobie przesyłać.
Poza tradycyjnymi mediami, akcja prezentowa będzie widoczna w Internecie m.in w serisach: Onet.pl, wp.pl, Nasza-Klasa.pl. Do sieci trafią także świąteczne spoty Allegro.pl