Liczba rachunków prowadzonych przez mBank, pierwszy wirtualny bank w Polsce, detaliczne ramię BRE Banku SA, przekroczyła w dniu 15 października br. liczbę 600 tys. Przy obecnym tempie pozyskiwania nowych Klientów, realne jest przekroczenie 670 tysięcy rachunków do końca br.
Jednocześnie suma depozytów zgromadzonych przez 495 tys. Klientów mBanku to ponad 2,37 miliarda złotych.
Przełomowe daty: przyrost rachunków w mBanku | |
50 000 | 18.04.2001 |
100 000 | 26.07.2001 |
150 000 | 09.11.2001 |
200 000 | 24.01.2002 |
250 000 | 25.04.2002 |
300 000 | 12.07.2002 |
350 000 | 30.09.2002 |
400 000 | 03.01.2003 |
450 000 | 19.03.2003 |
500 000 | 23.05.2003 |
550 000 | 06.08.2003 |
600 000 | 15.10.2003 |
mBank oferuje bankowość opartą na prostych zasadach, które są dostępne także dla przedsiębiorców. Obecnie, po 16 miesiącach od wdrożenia mBiznes Konta, procentuje ponad 42 tys. rachunków bieżących dla firm oraz blisko 6,5 tys. wysokooprocentowanych rachunków lokacyjnych dla przedsiębiorców mBiznes MAX.
mBank stale poszerza i rozwija swoją ofertę, wprowadzając produkty kredytowe, inwestycyjne oraz ubezpieczeniowe. W styczniu br., został uruchomiony pierwszy w Polsce internetowy Supermarket Funduszy Inwestycyjnych – usługa, która umożliwia Klientom mBanku łatwy dostęp do szerokiej gamy funduszy inwestycyjnych różnych TFI. Wartość aktywów przekroczyła obecnie 190 mln. zł, z SFI korzysta ponad 25 tys. Klientów mBanku.
Od początku czerwca w ofercie mBanku znajdują się także trzy rodzaje kart kredytowych (Visa Electron, Visa Classic, Visa Gold). Oprocentowanie zaciąganego nimi kredytu wynosi od 19 proc. w skali roku i jest niższe od oprocentowania wielu kredytów odnawialnych. Już po czterech miesiącach od wdrożenia kart kredytowych do mBanku wpłynęło blisko 12 tys. wniosków.
Według ostatniego raportu sporządzonego przez Związek Banków Polskich na koniec września, udział mBanku w liczbie Klientów korzystających z dostępu do rachunku bankowego przez Internet wynosi 29%.
Podstawową zasadą strategii biznesowej mBanku jest oferowanie produktów, których Klienci rzeczywiście potrzebują – prostych w konstrukcji, wygodnych w korzystaniu i atrakcyjnych cenowo. Nie mniej ważnym elementem budowy trwałych relacji z klientami jest przejrzystość i rzetelność, które składają się na partnerskie podejście, gdzie klient nie jest dojną krową, a podstawą relacji są wzajemne korzyści.
Oferujemy Klientom nie wszystko, co w świecie finansów wymyślono, lecz tylko wybrane produkty, za to w najlepszej cenie w swojej kategorii i wyjątkowej jakości: najwyższe oprocentowanie oszczędności dostępnych na żądanie i rachunków osobistych, brak większości opłat i prowizji za korzystanie z rachunków, wygodę zarządzania pieniędzmi przez 24 godziny na dobę z dowolnego miejsca na Ziemi, unikalne produkty kredytowe o najbardziej konkurencyjnym oprocentowaniu oraz możliwość nabywania kilkudziesięciu funduszy inwestycyjnych bez żadnych opłat. – dodaje Sławomir Lachowski – Wiceprezes BRE Banku SA, twórca mBanku.