mySafety
Warszawa, wrzesień 2014
Jak zabezpieczyć klucze na wypadek zgubienia?
Każdy z nas bez względu na wiek, codziennie przebywa w miejscach o dużym natężeniu ludzi. Czasem jest to centrum handlowe, przyosiedlowy bazarek, biurowiec, przychodnia, autobus lub tramwaj. Nasze głowy cały czas zaprzątają tysiące myśli. Tłum i wiele spraw na głowie to niebezpieczny duet, który osłabia naszą czujność i naraża na zgubienie lub pozostawienie swoich cennych rzeczy w miejscach publicznych. Jak potwierdzają statystyki biur rzeczy znalezionych, klucze do mieszkania i kluczyki samochodowe to najczęściej gubione przez nas przedmioty.
Naszą koncentrację może osłabiać wiele czynników wśród nich zmęczenie, zbyt duża ilość obowiązków, ale także wiek, silnie wpływający na percepcję i pamięć. Codziennie jesteśmy w ruchu a przemieszczając się wielokrotnie w ciągu dnia, okazje do zgubienia kluczy pojawiają się na każdym kroku. Szczególną uwagą powinniśmy objąć naszych bliskich w podeszłym wieku. Jak wynika z danych biura rzeczy znalezionych to właśnie te osoby najczęściej zgłaszają się po zagubione przedmioty, w tym klucze.
Pakiet mySafety Bezpieczne Klucze to idealne rozwiązanie chroniące klucze. Dzięki tej usłudze, mamy możliwość odzyskania utraconych kluczy już w ciągu 48 godzin od ich zgubienia. Pakiet zawiera hologram z unikalnym ID, brelok oraz wskazówki dla znalazcy, który 24 godziny na dobę może skontaktować się z bezpłatną infolinią mySafety i powiadomić o znalezionym przedmiocie. Dodatkowo mySafety oferuje ubezpieczenie kluczy na wypadek ich bezzwrotnej utraty, w ramach którego zapewnia zwrot poniesionych kosztów, takich jak dorobienie kluczy lub wymiana zamków nawet do 3000 zł. Z tego typu usług korzystają tysiące Polaków.
Pamiętajmy by klucze trzymać zawsze w miejscach zamykanych na suwak (jak choćby saszetka) oraz dopiąć do nich brelok, dzięki czemu w momencie ich wysunięcia się z kieszeni, zwiększymy prawdopodobieństwo ich dostrzeżenia.
—
mySafety to międzynarodowa firma specjalizująca się w dostarczaniu wyspecjalizowanych usług w dziedzinie ochrony tożsamości, efektywnego blokowania kart i dokumentów, zabezpieczania oraz odzyskiwania kluczy i sprzętu multimedialnego, a także zwierząt. Firma jest obecna na polskim rynku od 2004 roku. W ciągu dziesięciu lat funkcjonowania zaufało jej już ponad 4 mln Klientów ? zarówno reprezentujących instytucje, jak też osób prywatnych. Dzięki swoim unikatowym rozwiązaniom, firma chroni ponad 8 mln przedmiotów i 1 mln zwierząt, oferując swoim Klientom poczucie zwiększonego bezpieczeństwa, które jest dla mySafety priorytetem.