Wszyscy ci, którzy nie mają jeszcze pomysłu na prezent, powinni zajrzeć do internetowego sklepu Mio Technology. Firma przygotowała kilka interesujących propozycji dla użytkowników nawigacji GPS, dostępnych w cenie niższej nawet o 35 procent.
<
p>Firma Mio uruchomiła specjalną stronę, dedykowaną świątecznej ofercie. Pod adresem eu.mio.com/pl_pl/xmas-2011.htm możemy sprawdzić listę promocji, które naszykował dla nas producent.
Promocyjne ceny aktualizacji map
Świąteczne last minute powinno przede wszystkim ucieszyć osoby, których nawigacje nie są już objęte okresem darmowej aktualizacji. Właściciele tych nawigacji Mio mogą teraz nabyć nowe mapy o 30 procent taniej. Promocja dotyczy map dla urządzeń serii C oraz Mio Moov na karcie SD. W niższej cenie można teraz kupić także klucze aktywacyjne do map dla Mio S5xx/S6xx/S760. Tak wyjątkowe ceny aktualizacji map to prawdziwa rzadkość na rynku nawigacji
Oferta promocyjna dostępna jest na stronie http://eu.mio.com/pl_PL/dodatkowe-mapy.htm
Moc świątecznych okazji
Promocja Mio to także wiele innych atrakcyjnych ofert. Wszystkie można znaleźć pod adresem: eu.mio.com/pl_pl/xmas-2011.htm
Wszystkie zamówienia obejmuje oferta darmowej wysyłki na zamówienia powyżej kwoty 70 Euro.
Mio Technology — informacje
Mio Technology projektuje i sprzedaje urządzenia, dzięki którym użytkownicy mogą wykorzystać najnowsze osiągnięcia w dziedzinie usług mobilnych. Firma powstała w maju 2002 roku, obecnie działa na Tajwanie, w Chinach, Europie, Ameryce Północnej, Australii, Japonii oraz Korei Południowej. Mio Technology zatrudnia ponad 1500 osób na całym świecie, a swoje produkty oferuje w niemal 50 krajach. Firma dysponuje szeroką gamą mobilnych produktów do nawigacji, włączając systemy nawigacji samochodowej, handheldy, telefony oraz urządzenia GPS PDA. Wszystkie zaprojektowane z myślą o eksplorowaniu oraz odkrywaniu świata. Obecnie Mio Technology jest liderem sprzedaży urządzeń GPS w Polsce **.
Więcej informacji na temat firmy i jej produktów znajduje się pod adresem www.mio.com/pl
**Wg danych z raportu GfK za 2010