Technologia Wiadomości branżowe Wiercimy

Freixenet sponsorem uroczystej premiery filmu ?Samotność w sieci?

W dniu 7 września 2006 roku równolegle w dwóch kinach – Bajka oraz Relax, odbyła się uroczysta premiera filmu „Samotność w sieci” w reżyserii Witolda Adamka oraz Andrzejem Chyrą oraz Magdaleną Cielecką w rolach głównych.Bestsellerowa powieść Janusza L. Wiśniewskiego, którą kupiło w Polsce ponad 350 tysięcy osób, a przeczytało kilkakrotnie więcej, została wreszcie przeniesiona na duży ekran. To kultowa już opowieść o miłości w wirtualnym świecie i życiu współczesnego człowieka, który otoczony jest nowoczesną techniką, jednak tęskni za prawdziwym uczuciem.Reżyserem filmu, współscenarzystą i autorem zdjęć jest Witold Adamek. W rolach głównych wystąpili Magdalena Cielecka oraz Andrzej Chyra. W filmie pojawiają się ponadto: Agnieszka Grochowska, Kinga Preis, Maja Ostaszewska, Jacek Borcuch, Jan Englert oraz Janusz L. Wiśniewski.Film wchodzi na ekrany kin 15 września br. na 120 kopiach."S@motność w sieci" to absolutny fenomen na rynku wydawniczym. Nie chodzi tu tylko o rekordową sprzedaż, ale przede wszystkim o dyskusje, którą toczą się wokół książki już od 4 lat.

W dniu 7 września 2006 roku równolegle w dwóch kinach ? Bajka oraz Relax, odbyła się uroczysta premiera filmu ?Samotność w sieci? w reżyserii Witolda Adamka oraz Andrzejem Chyrą oraz Magdaleną Cielecką w rolach głównych.

Bestsellerowa powieść Janusza L. Wiśniewskiego, którą kupiło w Polsce ponad 350 tysięcy osób, a przeczytało kilkakrotnie więcej, została wreszcie przeniesiona na duży ekran. To kultowa już opowieść o miłości w wirtualnym świecie i życiu współczesnego człowieka, który otoczony jest nowoczesną techniką, jednak tęskni za prawdziwym uczuciem.

Reżyserem filmu, współscenarzystą i autorem zdjęć jest Witold Adamek. W rolach głównych wystąpili Magdalena Cielecka oraz Andrzej Chyra. W filmie pojawiają się ponadto: Agnieszka Grochowska, Kinga Preis, Maja Ostaszewska, Jacek Borcuch, Jan Englert oraz Janusz L. Wiśniewski.

Film wchodzi na ekrany kin 15 września br. na 120 kopiach.

„S@motność w sieci” to absolutny fenomen na rynku wydawniczym. Nie chodzi tu tylko o rekordową sprzedaż, ale przede wszystkim o dyskusje, którą toczą się wokół książki już od 4 lat. Kilkadziesiąt tysięcy osób wysłało do autora e-maile oraz rozmawiało o książce na czatach, blogach, forach oraz stronach internetowych. Społeczeństwo sieci uznało książkę za swoją, przeżyło i skomentowało ją wspólnie.

„S@motność w Sieci” to jednak nie tylko powieść o współczesnym świecie internetu, wirtualnych sklepów i SMS-ów, ale przede wszystkim klasyczna historia o miłości, tej jednej, wymarzonej, która wzrusza do łez.

„W sieci, jak w filmie – za prawdzie uznajemy to, co wydaje nam się szczere… Setki tysięcy czytelników ´S@motności w sieci´ uwierzyło w emocje bohaterów powieści, bo odnalazło je w sobie samych. Taki też będzie film – różnorodny, bogaty w efekty wizualne i nowoczesne rozwiązania techniczne – ale przede wszystkim szczery… Bo mimo całej współczesnej wymowy, ´S@motność w sieci´ jest uniwersalną, powszechnie zrozumiałą opowieścią o tym, co naprawdę łączy ludzi, o miłości.”
Witold Adamek

A to już wiesz?  BRE Bank inspiruje i edukuje biznes

Rekordowa sprzedaż powieści „S@motność w sieci” (350.000), przewyższająca niemal dwukrotnie sprzedaż książki „Nigdy w życiu!” Katarzyny Grocholi (ok. 200.000) do momentu ekranizacji, pozwala sądzić, że również kinowe wyniki ekranizacji powieści Janusza L. Wiśniewskiego będą przebojem tego roku (film „Nigdy w życiu!” zobaczyło w kinach ponad 1.600.000 widzów).

Źródło Freixenet Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy