Polscy konsumenci nagrodzili aż 2 produkty z portfolio Nestlé w plebiscycie ?Produkt Roku. Wybór Konsumentów ? 2015?. PRINCESSA Zebra wygrała w kategorii Słodyczy ? wafelków, a WINIARY Rodzinna Zupa Grochówka zwyciężyła w kategorii Zup w torebkach.
Wyboru dokonali polscy konsumenci spośród nowości debiutujących na rynku w poprzednim roku. Instytut Badawczy Ipsos poprzez wywiady internetowe przeprowadzone z 5000 osób wybrał produkty, które zdobyły największe uznanie konsumentów w kilkunastu kategoriach FMCG.
PRINCESSA Zebra to wafelek delikatny i chrupiący oraz, co wyjątkowe, nieoblewany czekoladą. Brak czekolady sprawia, że nowa PRINCESSA nie topi się w palcach, więc idealnie sprawdza się na przykład w podróży, szkole, pracy czy na wycieczce o każdej porze roku. Nazwa PRINCESSA Zebra nawiązuje do kontrastu pomiędzy ciemnymi kakaowymi listkami waflowymi oraz białymi warstwami mlecznego kremu. Słodycze w Polsce lubi ogromna większość osób ? aż ponad 90% Polaków. A do ulubionych marek, takich jak PRINCESSA, które kojarzą nam się z miłymi chwilami, jesteśmy zwyczajnie przywiązani i to właśnie do nich chętnie wracamy.
Podobnie jest z doskonale znanymi polskim konsumentom zupami WINIARY. Z produktów marki WINIARY korzystają przede wszystkim rodziny, zwłaszcza te większe, z dziećmi, trzy- i czteroosobowe, w których mamy pracują zawodowo. Konsumenci wybierający produkty WINIARY pochodzą ze wszystkich stron Polski, z małych miejscowości, mniejszych i dużych miast. WINIARY jest marką popularną w całym kraju. Według danych GfK Polonia z 2014 roku aż w 97% gospodarstw domowych w Polsce kupowane są produkty WINIARY, w tym zupy do gotowania ? aż w 74%! Marka WINIARY jest numerem 1 wśród zup do gotowania, majonezów, sosów do gotowania oraz przypraw w płynie. W tym roku serca konsumentów podbiła zupa grochowa.
? Tytuły przyznawane przez samych konsumentów to jedne z najprzyjemniejszych wyróżnień. Każda tego typu nagroda potwierdza, że udało nam się trafić w gusta i wymagania naszych konsumentów dotyczące jakości, smaku i innowacyjności produktów. Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy docenili produkty firmy Nestlé, a także obiecujemy, że w roku 2015 będziemy dalej rozwijać nasze kluczowe marki i na pewno mile zaskoczymy naszych konsumentów ? powiedziała Monika Jusińska-Zbiegniewska, Dyrektor Komunikacji Marketingowej i Dywizji Deserów, Nestlé Polska S.A.
Koncept Produkt Roku funkcjonuje od 27 lat w 35 krajach na całym świecie. W 2014 roku Produkt Roku wybrano w krajach, w których mieszka co najmniej 1,7 mld konsumentów. Jest to największa nagroda konsumencka przyznawana produktom FMCG.
dostarczył infoWire.pl