Bankier.pl utworzył raport specjalny ? Bezpieczne wakacje z Bankier.pl. W dedykowanej sekcji serwisu znajduje się zbiór artykułów dotyczących bezpiecznego sposobu spędzania urlopu. Sekcja zawiera materiały tekstowe i nagrania video.
<
p>Kampania Bezpieczne wakacje z Bankier.pl przygotowana została z myślą o podróżujących internautach. Specjalnie dla nich eksperci z branży ubezpieczeniowej będą publikować informacje niezbędne do zorganizowania bezpiecznego urlopu, zarówno w kraju, jak i za granicą.
?Mamy nadzieję, że korzystanie z naszego raportu ułatwi użytkownikom dokonanie trafnych decyzji dotyczących m.in. takich spraw, jak wybór ubezpieczenia turystycznego. Okresowi urlopów zazwyczaj towarzyszy zabieganie, chcemy, by nasi czytelnicy w szybki i prosty sposób mogli dotrzeć do interesujących ich informacji? ? mówi Malwina Wrotniak, ekspert ds. ubezpieczeń portalu Bankier.pl
Raport specjalny Bankier.pl to kompendium wiedzy dla wszystkich osób planujących wakacyjne wyjazdy. Użytkownik znajdzie tu liczne porady eksperckie, analizy, wskazówki ? wszystko, co ułatwi spędzenie urlopu bez przeciążania domowego budżetu. Bezpieczne wakacje z Bankier.pl to również najświeższe informacje z branży turystycznej, ubezpieczeniowej i bankowej, zarówno w formie artykułów, jak i nagrań video.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z raportem Bezpieczne wakacje z Bankier.pl.
Bankier.pl S.A., obecny na rynku od 2000 r., jest liderem na polskim rynku internetowych firm mediowych koncentrujących się na sektorze finansów. Spółka czerpie przychody ze sprzedaży powierzchni reklamowej oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Bankier.pl oferuje produkty i usługi blisko 50 renomowanych instytucji finansowych, które poprzez kanały dystrybucji portalu dostępne są dla ponad 7 milionów osób miesięcznie. W skład Grupy Bankier.pl wchodzą portale i serwisy zaliczane do czołówki witryn w swoich kategoriach tematycznych: Bankier.pl, Twoja-Firma.pl, PIT.pl, VAT.pl, OsobyPrawne.pl, PRNews.pl, MamBiznes.pl i Mojeauto.pl.
Grupa Bankier.pl przyciąga coraz większą liczbę użytkowników, głównie osób zainteresowanych tematyką finansowo-biznesową. W marcu 2010 roku ich liczba wyniosła 2,8 miliona, a łączna liczba odsłon przez nich wygenerowanych 55 milionów.