Technologia Wiadomości branżowe Wiercimy

Bankier.pl S.A. uruchomił nowy serwis butik.bankier.pl

Bankier.pl wspólnie z Blue Media przygotował serwis butik.bankier.pl, który umożliwia użytkownikom portalu Bankier.pl realizację bezpiecznych i wygodnych zakupów w sieci. Nowy serwis to ponad 15 000 produktów oferowanych przez renomowanych producentów i dystrybutorów, pogrupowanych w 10 kategoriach tematycznych.Serwis butik.bankier.pl jest kolejnym krokiem w rozwoju organicznym portalu Bankier.pl i zapewnieniu jego użytkownikom dostępu do nowych, atrakcyjnych usług i produktów. Serwis butik.bankier.pl umożliwia zakup szerokiej gamy produktów przez Internet, przy wykorzystaniu dostępnych na rynku form płatności PayByLink.Bankier.pl jest obecnie jednym z najbardziej popularnych portali ekonomiczno-finansowych w Polsce. Strony biznesowe Bankier.pl, odwiedza ponad 1,6 miliona użytkowników miesięcznie, którzy
Bankier.pl wspólnie z Blue Media przygotował serwis butik.bankier.pl, który umożliwia użytkownikom portalu Bankier.pl realizację bezpiecznych i wygodnych zakupów w sieci. Nowy serwis to ponad 15 000 produktów oferowanych przez renomowanych producentów i dystrybutorów, pogrupowanych w 10 kategoriach tematycznych.
Serwis butik.bankier.pl jest kolejnym krokiem w rozwoju organicznym portalu Bankier.pl i zapewnieniu jego użytkownikom dostępu do nowych, atrakcyjnych usług i produktów. Serwis butik.bankier.pl umożliwia zakup szerokiej gamy produktów przez Internet, przy wykorzystaniu dostępnych na rynku form płatności PayByLink.

Bankier.pl jest obecnie jednym z najbardziej popularnych portali ekonomiczno-finansowych w Polsce. Strony biznesowe Bankier.pl, odwiedza ponad 1,6 miliona użytkowników miesięcznie, którzy generują ponad 41 milionów odsłon (Megapanel PBI/Gemius; biznes, finanse, prawo; luty 2008r.). Ponad połowa użytkowników portalu Bankier.pl to osoby w wieku 25-44 lat. Blisko 80% użytkowników posiada wykształcenie średnie lub wyższe, a co trzeci użytkownik portalu jest przedsiębiorcą, specjalistą lub też pracuje na stanowisku menedżerskim (badanie Megapanel PBI/Gemius, profil użytkownika, luty 2008). W połączeniu z ponadprzeciętnymi dochodami i długim stażem w korzystaniu z Internetu, użytkownicy portalu Bankier.pl należą do grupy Internautów najchętniej dokonujących zakupów w sklepach internetowych.

„W oparciu o dokładną analizę zachowań i potrzeb naszych użytkowników oraz dostępne dane dotyczące zakupów on-line zdecydowaliśmy o uruchomieniu serwisu butik.bankier.pl– powiedział Roman Bryś, członek zarządu Bankier.pl S.A. „Przy realizacji tego projektu wybraliśmy solidnego i bardzo doświadczonego partnera, jakim jest firma Blue Media” – dodał Roman Bryś. 

W serwisie butik.bankier.pl użytkownicy będą mogli kupić produkty oferowane przez renomowanych producentów i dystrybutorów. Nowy serwis portalu Bankier.pl oferuje ponad 15 000 produktów dostępnych w 10 kategoriach tematycznych, a wśród nich najbardziej popularne kategorie takie jak: RTV, Komputery, Hobby, Telefony czy AGD.

Serwis został stworzony przy wykorzystaniu nowoczesnej platformy, której integratorem jest lider tego typu rozwiązań – firma Blue Media. Spółka ta należy do wiodących firm obsługujących branżę finansową i telekomunikacyjną. Blue Media w roku 2006 i 2007 zajęła 1 miejsce w rankingu Technology Fast50, grupującym spółki technologiczne z Europy Środkowej, opracowanym przez Deloitte. W 2007 roku otrzymała tytuł Gazeli Biznesu. TOP 200/2008 sklasyfikował tę spółkę jako największą firmę informatyczną na Pomorzu.

A to już wiesz?  Oszustwa na „RODO”: fałszywe wezwania do zapłaty

Współpraca z Blue Media to druga, w ciągu ostatniego miesiąca, strategiczna umowa zawarta przez Bankier.pl S.A., mająca na celu zapewnienie dalszego dynamicznego rozwoju wydawanego przez Spółkę portalu finansowego Bankier.pl. Pierwsza umowa zawarta z Agora S.A. zaowocowała uruchomieniem nowego serwisu praca.bankier.pl, skierowanego do specjalistów z branży finansowej.

 
 
Bankier.pl S.A., obecny na rynku od 2000 r., jest liderem na polskim rynku internetowych firm mediowych koncentrujących się na sektorze finansów. Spółka czerpie przychody ze sprzedaży powierzchni  reklamowej oraz z pośrednictwa i doradztwa finansowego. Bankier.pl oferuje produkty i usługi blisko 50 renomowanych instytucji finansowych, które poprzez kanały dystrybucji portalu dostępne są dla ponad 7 milionów osób miesięcznie. W skład Grupy Bankier.pl wchodzą portale i serwisy zaliczane do czołówki witryn w swoich kategoriach tematycznych: Bankier.pl, Twoja-Firma.pl, PIT.pl, VAT.pl, PRNews.pl i Mojeauto.pl

Grupa Bankier.pl przyciąga coraz większą liczbę użytkowników, głównie osób zainteresowanych tematyką finansowo-biznesową. W lutym 2008 roku ich liczba wyniosła 1,87 miliona, a łączna liczba odsłon przez nich wygenerowanych 47,4 miliona. Od 19 czerwca 2006 Bankier.pl S.A. jest notowany na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

Blue Media, spółka należąca do wiodących firm obsługujących branżę finansową i telekomunikacyjną. Strategia BM opiera się na łączeniu usług oferowanych przez firmy telekomunikacyjne z nowoczesnymi usługami finansowymi.

W trakcie funkcjonowania spółka otrzymała szereg nagród i wyróżnień za autorskie i nowatorskie rozwiązania przyznane przez instytucje branżowe. Dzięki realizowanej strategii rozwija się bardzo dynamicznie, przyrost przychodów w ostatnich 5 latach to ponad 11 tysięcy procent natomiast obrót za rok 2007 to prawie ćwierć miliarda  złotych. Dwa razy pod rząd, w roku 2006 i 2007 zajęła 1 miejsce w rankingu Technology Fast50, opracowanego przez Deloitte, a grupującego spółki technologiczne z Europy Środkowej. W 2007 roku otrzymała tytuł Gazeli Biznesu. TOP 200/2008 sklasyfikował spółkę jako największą firmę informatyczną na Pomorzu.

Obecnie Blue Media zatrudnia ponad 100 osób, Do najważniejszych elementów przewagi konkurencyjnej zaliczyć można: wykwalifikowany zespół, innowacyjność oraz elastyczność i dostosowywanie się do zmieniających warunków rynkowych.

Blue Media aktywnie uczestniczy w pracach Forum Technologii Bankowych przy Związku Banków Polskich oraz w Polskiej Izbie Informatyki i Telekomunikacji.

Źródło Bankier.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy