Wiercimy

10% rynku dla SFI

Supermarket Funduszy Inwestycyjnych mBanku od początku 2004 roku pozyskał ponad 10% nowych aktywów na rynku funduszy inwestycyjnych.W roku 2004 rynek funduszy inwestycyjnych przeżywa kryzys związany ze znacznym spadkiem tempa napływu nowego kapitału. Od początku roku fundusze pozyskały netto jedynie 1,2 mld zł nowych aktywów, co w porównaniu z rokiem 2003 (10,5 mld) czy 2002 (12 mld) jest wynikiem bardzo słabym. W tym trudnym dla rynku okresie ogromny wzrost udziału zanotował zdalny kanał sprzedaży - Internet. Od 1 stycznia do 30 sierpnia 2004 sam Supermarket Funduszy mBanku, zapewniający dostęp do ponad 50 funduszy należących do 9 TFI, pozyskał od Klientów 134,7 mln zł nowych aktywów, co daje mu ponad 10% udział w całym rynku.Brak prowizji i opłat oraz możliwość bardzo szybkiej zmiany struktury portfela jest istotnym atutem, który zyskuje na znaczeniu szczególnie teraz, kiedy Klientom relatywnie trudno jest osiągnąć dobrą stopę zwrotu z inwestycji bez ponoszenia dużego ryzyka. Cieszy nas rosnące zaufanie Klientów do internetowej platformy, która jest bezkompromisową alternatywą dla utrzymywanych z pieniędzy Klientów kosztownych sieci sprzedaży naziemnej - mówi Maciej

Supermarket Funduszy Inwestycyjnych mBanku od początku 2004 roku pozyskał ponad 10% nowych aktywów na rynku funduszy inwestycyjnych.

W roku 2004 rynek funduszy inwestycyjnych przeżywa kryzys związany ze znacznym spadkiem tempa napływu nowego kapitału. Od początku roku fundusze pozyskały netto jedynie 1,2 mld zł nowych aktywów, co w porównaniu z rokiem 2003 (10,5 mld) czy 2002 (12 mld) jest wynikiem bardzo słabym. W tym trudnym dla rynku okresie ogromny wzrost udziału zanotował zdalny kanał sprzedaży – Internet. Od 1 stycznia do 30 sierpnia 2004 sam Supermarket Funduszy mBanku, zapewniający dostęp do ponad 50 funduszy należących do 9 TFI, pozyskał od Klientów 134,7 mln zł nowych aktywów, co daje mu ponad 10% udział w całym rynku.

Brak prowizji i opłat oraz możliwość bardzo szybkiej zmiany struktury portfela jest istotnym atutem, który zyskuje na znaczeniu szczególnie teraz, kiedy Klientom relatywnie trudno jest osiągnąć dobrą stopę zwrotu z inwestycji bez ponoszenia dużego ryzyka. Cieszy nas rosnące zaufanie Klientów do internetowej platformy, która jest bezkompromisową alternatywą dla utrzymywanych z pieniędzy Klientów kosztownych sieci sprzedaży naziemnej – mówi Maciej Witkowski, szef rozwoju produktów inwestycyjnych mBanku.

Supermarket ma już 66 tys. Klientów, a zgromadzone aktywa sięgają 347 mln zł.

O atrakcyjności Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych świadczą:

  • szeroka oferta funduszy inwestycyjnych należących do różnych towarzystw i różnych kategorii/klas,
  • obsługa 24 godziny na dobę, przez Internet i telefon,
  • minimalny poziom opłat i prowizji,
  • programowa rezygnacja z opłat ponoszonych przez Klientów przy nabyciu i umorzeniu jednostek,
  • przejrzysty i pełny zakres informacji dotyczących inwestowania w jednostki funduszy,
  • specjalny serwis www zwierający codzienne, aktualne ceny jednostek funduszy oraz historyczne wartości jednostek,
  • system transakcyjny mBanku dostępny non-stop, z każdego miejsca na ziemi, bezpieczny i sprawdzony przez kilkaset tysięcy Klientów.

Od 13 września Klienci mBanku mogą, na preferencyjnych warunkach, składać zapisy na zamknięty fundusz inwestycyjny – Skarbiec Rynku Nieruchomości. Dodatkowo każdy Klient dokonujący zapisu na Skarbiec Funduszu Nieruchomości ma szansę na wygranie przenośnej pamięci PEN DRIVE 128 MB.

A to już wiesz?  mBank w 2004

http://www.fundusze.mbank.com.pl/ 

Źródło Grupa mBank. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy